3 jan. 2009

Äntligen hemma till underbart sex!

Mums Top Gun på TV och Tom Cruise är så het!! Jag vill också ha en man i uniform! Nåja kom hem igår efter att ha vart borta två veckor. När jag stod och höll på att packa upp knacka det på dörren och min granne kom in woho. Trodde inte han skulle komma redan igår, men efter att ha retat och kåtat upp honom i en vecka så kanske han ville komma hem he he eftersom han visste att jag skulle komma igår.


Var riktigt nice inatt! Vi höll på att driva varandra till vansinne och tyvärr hade jag mens vilket gjorde situationen ännu mer frustrerande när inte han ville ha penetrerande sex då, men vi lyckades ha det riktigt skönt ändå med bara händerna och jag fick suga honom länge och väl he he. Vilket vi båda tyckte var väldigt kul och upphetsande.


Vart massa mys och gos sedan också, vilket båda är bra och dåligt. Bra eftersom jag älskar att gosa och dåligt för att jag är rädd för konsekvenserna av att vara allt för mysiga med varandra. Vi prata igår om det lite och han sa att det kommer knappast funka i längden eftersom det aldrig gör det :P Jag frågade vem han trodde det skulle bero på isf, men vet ej om jag fick något bra svar. Tyvärr är jag rätt säker på svaret själv. Skulle det bli komplicerat mellan oss skulle det vara pga mig för det är alltid jag som faller dit, även om det från början känns som att det aldrig skulle hända. Ja ja vi får se just nu känns det under kontroll iaf.

2 kommentarer:

  1. Hehe nej men jag hamnade på din blogg 2 eller 3 gånger när jag slumpade. Och senaste inlägget var "shopping gör en tjej glad" eller vare nu hette. Jag HATAR modebloggar!Men andra eller tredje gången började jag läsa lite mer och då insåg jag att den faktist var rätt intressant, så du hade tur ... :)

    SvaraRadera
  2. He he kan tänka mig det :P Ja det händer väl nån gång att jag skriver om nåt jag köpt, men det är rätt sällan. Brukar mest va kärlekstrubbel tycker jag :P Kul att du tyckte du hade tur iaf. Nu ska jag in och mysa med min granne tihi

    SvaraRadera