19 jan. 2009

Ensam, uttråkad och sjuk

Usch det är verkligen värdelöst och bli sjuk med nåt smittsamt. Hade jag legat här med brutet ben eller nåt hade folk åtminstone kunnat komma hit och umgås med mig. Nu kan jag bara sitta här ensam och tycka synd om mig själv. Igår var det iaf skidor på tv hela dan och jag som är sportnörd satt klistrad. En måndag finns inget kul och ingen att snacka med på msn för alla är i skolan.


Jag blir så rastlös av sånt här. Hade jag bara vart lite friskare hade jag kunnat spela tv-spel eller nåt, men nu orkar jag nog inte det. Skulle bara få ont i huvet. Ska se nu om senaste avsnittet av desperate housewives som gick i usa igår finns o ladda ner. Som det ser ut nu blir det nog ingen skola eller praktik för mig imorn heller. Så jäkla segt!

6 kommentarer:

  1. låter inget kul ju...

    SvaraRadera
  2. Nej det suger! Förlåt för att jag skriver så tråkiga inlägg nu, men här händer inte mycket

    SvaraRadera
  3. inte här heller tyvärr..sitter på jobbet å är bara såå kelsjuk...

    SvaraRadera
  4. Jo vem e inte det. eller mest sällskapssjuk nu. Bara uttråkad o undrar när skiten ska gå över.

    SvaraRadera
  5. Krya på dig! Det blir bättre :)Men du borde ju faktist ha tid över till att skriva en massa jättebra inlägg! Eftersom det inte finns så mkt annat att göra :p

    SvaraRadera
  6. Jo fast om det inte händer något på dagarna finns det inte mycket att skriva om. Och min skalle är rätt trög just nu också, men jag ska försöka få ner nåt kul

    SvaraRadera