11 jan. 2009

Ny version av censurerat inlägg

Detta inlägg som jag skrev igår kväll blev censurerat idag, men jag tänkte att jag får skriva in det igen för jag vill det ska finnas här, men får ta bort ev ord som kan uppröra då. Inte för att jag förstår innan vad som va stötande eller olämpligt!


Äntligen sex igen! Fy fan va gött!
Sitter här och ler för mig själv typ eftersom jag precis haft sex :P Mensen verka typ ge upp igår/idag så jag tänkte att nu jävlar. Så jag började med att göra mig snygg i nedre regionen och börja sedan skriva till min granne på msn. Trodde först att han skull vara svårövertalad men efter att ha skrivit en del snusk så skrev han "jag kommer över" ha ha ha.

 Wow det var verkligen helt underbart nu. Hade ju inte haft emot att göra om det kan jag säga, men han vart snabbt här ifrån. Skulle plugga och tyckte jag va jävlig som höll på att kåta upp honom. Så jag skrev att då kan du väl komma över på en snabbis så du blir av med din kåthet och kan plugga i lugn och ro sen. Det funkade som sagt och det var härligt att se honom så vild igen efter våra olika samtal etc och skönt att känna att det funkade med sexbiten.


Märkte dock efteråt att det hade kommit lite blod på kondomen sen iaf. Ofta hjälper orgasmen till att trycka ut ev kvarvarande blod. Så han höll på att gå i taket och jag försökte lugna honom. Har nog inte riktigt förstått hans äckelkänsla vad gäller mensblod. Nu hoppas jag han ej får en traumatisk upplevelse och vill göra om detta med mig igen. Vad tycker ni andra om sex och mens? Vissa killar verkar ej bry sig och vissa tycker det är superläskigt,

Ska nog ändå ringa barnmorskan på måndag iaf och fråga vad de tror om situationen när min mens vart nästan dubbelt så lång mot vad den brukar.

4 kommentarer:

  1. Men va fan.....har inte jag kommenterat här en gång redan idag?BS.Nä... det funkar inte så bra, men jag har en plan......heheJa, gör det, maila och fråga, det kan dom väl ändå inte stänga av nån för.....?Dessutom tror jag inte vi kan veta vad som anses stötande dag för dag, det beror nog full ut op vem som läser bloggen, är jag rädd.

    SvaraRadera
  2. he he nej. eller så har din kommentar censurerats :PJag har mailat dem nu iaf så får se vad de svarar. Frågade om det va någon som anmält eller om de själva tagit bort det. Om det var ett specifikt ord nån dator reagerat på. jag skrev att jag ville veta så man i framtiden kan undvika att vara stötande :P

    SvaraRadera
  3. Hahahaha!!!Akta dig, snart kastar de ut dig!Gu va kul, på Metrobloggen skulle du säkert blivit avstängd, din lille gynnare...

    SvaraRadera
  4. Hej ...tack för din kommentar hos mej angående vad jag syftade på ...jag svarar hos många bloggare om och om igen men dom kommenterar aldrig hos mej ..det är dom jag retar mej på ..men egentligen skiter jag i hur många som skriver hos mej ...men vad ska man skriva om ibland ideerna sinar emellanåt hoppas du hajar vad jag menar svårt att förklara så här ...ha en riktig bra tisdag ...Kram från Fiskardottern

    SvaraRadera