13 jan. 2009

Sexlust - så olika det kan funka

Snacka med grannen igår om sexlust. Vi har rätt intressanta diskussioner och det är kul att veta hur olika man tänker och fungerar. Har inte blivit något mer sex sedan i lördags och det känns tråkigt att han inte är lika engagerad eller vad man ska säga. Men vi kom iaf fram till att vi nog fungerar rätt olika.


Han menade på att hans sexlust går upp och ner och inte är så beroende av omgivningen och yttre påverkan. Jag har ju försökt kåta upp honom de senaste dagarna, men he he det har inte riktigt funkat och han säger att det beror på att han inte är sugen och att det inte är något han kan påverka och att det bara är så vissa veckor. T.ex. för att han har mycket i skolan denna veckan.


Jag o andra sidan menar att jag är till stor del beroende av omgivningen och yttre påverkan. Jag onanerar inte speciellt ofta och jag kan utan problem vara utan sex under längre perioder. Bara tillfredställa mig själv ger mig liksom inte lika mycket. Stor del av njutning och upphetsning för mig ligger i att tillfredställa en partner och att se att han njuter och är tänd på en. Jag menade därför på att han lätt skulle kunna kåta upp mig om han ville även om jag inte tänkt på sex under hela dagen. Finns det liksom tillgång till man och sex så kan jag lätt ha sex varje dag iaf till en början.


Tänkte på det imorse igen och tänkte om man skulle hamna på en öde ö så tror jag att jag ganska lätt skulle klara mig en längre period utan sex. Hade jag däremot haft en kille där som man teasades med eller som man hade sex med en gång och inte fick igen skulle jag kunna bli sjukt sexuellt frustrerad.

8 kommentarer:

  1. Ha ha ha jo jag antar det :Pmen just nu är det honom jag har tillgång till :P

    SvaraRadera
  2. Skaffa dig en älskare på din nivå

    SvaraRadera
  3. Du har en sund inställning till sex! Jag är sugen varje dag...det är förbannat påfrestande ibland :-) och att fixa det själv för att låta mannen vila är ju så trist..ha,ha:..men att vara utan en längre period skulle jag inte kunna vara...Kramar

    SvaraRadera
  4. He he tack!Men om du inte hade mannen där hela tiden och inte hade frekvent sex. Hur påverkas du då? Är du mindre sugen då?Jag tror iaf att jag blir mer sugen om jag får se en naken kille varje dag och av mys och kyssar och sånt i ett förhållande. Jag har vart i många långa förhållanden, men nu har jag också vart singel i 2 år snart så detta är vad jag kommit fram till för mig iaf.

    SvaraRadera
  5. Det var så många år sen jag var singel minns inte hur det var då med sexlusten...hm..inte lika stark som nu ...när jag tänker efter :-)Ska ringa dok.om knä nu...Kram

    SvaraRadera
  6. Ok, men du ser. Jag har klurat ut svaret på ett världsproblem om hur sexlusten funkar he he. Lycka till med knät nu!

    SvaraRadera
  7. Kan inte jag få vara din granne?.....*fniss*

    SvaraRadera
  8. Ha ha alla vill va min granne :PDen riktiga grannen inser nog inte hur lycklig han borde va ha haJag va precis inne o snacka med honom o vi prata om morgondagen att han skulle utnyttja mina svenskakunskaper (ska hjälpa honom med en uppsats) o jag sa att han gärna fick utnyttja mig på andra sätt med.. han lät något intresserad, men slängde inte allt han hade för händer för att ha sex med mig heller :P Wtf!

    SvaraRadera