20 jan. 2009

Jag vill ha min granne i säng igen!!

Fan blir så frustrerad av situationen med min granne. Har väl svårt att ta att han inte vill ha mig, iaf inte lika ofta som mig :P Typ idag kom han in och jag var uttråkad och vi snacka lite och jag tyckte bara han stod där och va sexig och retades och när jag försökte förföra honom lite gick ju inte det så bra. Nu kan ju det bero på att jag fortf är sjuk med hosta och nästäppa. Att jag gått runt i mysbyxor i 4 dagar och känner mig lagom skabbig... men ahhh...Jag vill känna mig het för tusan!!!


Lite roligt var att samtidigt vi snacka så gick vänner på tv he he och det var avsnittet när Monica har influensa (nästan exakt samma symptom som mig he he) och försöker få Chandler i säng. Jag led lite med henne alltså och kände verkligen igen mig i situationen :P


Idag är jag iaf nästan feberfri. Har inte tagit ipren sedan igår kväll :D Så nu är det bara min rossliga hosta och snuviga näsa kvar :P Har typ inte gjort något idag. Blä. Samtidigt önskar jag att det fanns mer tid till allt. Jag skulle verkligen vilja komma i form igen så jag kunde känna mig lite hetare :P Sen om min granne vill ha mig eller ej är ju egentligen skit samma. Det finns ju alltid andra.


Tillägg: Wiho har försökt beställa ett wii fit nu några veckor, men det har varit slut i lager hos alla affärer, men nu verkar det ha kommit in i lager på iaf en internetbutik så nu har jag beställt så hoppas bara det inte var fel på deras hemsida nu eller nåt :P Annars borde jag ha ett Wii fit denna veckan :D

6 kommentarer:

  1. Hahahaha! :D Ja det är inte alltför lätt när man är morgontrött. Men alltså, är du tillräckligt klar i huvudet för att rabbla upp koden så är du nog tillräckligt klar för att kunna tänka "hmm, va äre som händer egentligen?"Förresten tycker jag att du ska skaffa nån annan o ha sex med, för din granne verkar så tråkig, och han blir nog garanterat mer intresserad om du inte är så tillgänglig. Just my 2 cents...

    SvaraRadera
  2. Nja jag vet väl inte om jag är morgontrött direkt men blir man väckt mitt i natten och knappt vet vart man är så vet man aldrig. Jo jag vet. Börjar seriöst fundera på det. Just nu tycker jag mest att detta verkar ge mer diskussion och osämja mellan oss än det goda det för med sig.Jag tror och många andra har rätt i att jag borde vara mindre tillgänglig, men fan jag har så svårt för sånt. Jag gillar inte att spela spel. Jag är det jag är och vill jag ha en kille så visar jag det liksom.

    SvaraRadera
  3. Jag hatar personligen brudar som spelar spel och tycker att det sjukt sexigt med en tjej som vet och visar vad hon vill. Så om grannen håller på sådär är jag benägen att hålla med A-Palle; du borde hitta någon annan, då kommer grannen garanterat att bli mer intresserad eftersom du inte är så tillgänglig. Detta finns i människans psykologi ända sedan Cro-magnonmänniskan för 35 000 år sedan. Man vill ha det man inte kan få. And that's just my 2 cents...

    SvaraRadera
  4. Hekt rätt..lättare att vara som man är å säga som det är..än att spela teater..Det är svårt att vara någon annan än den man är..

    SvaraRadera
  5. Jo det är roligt att det är så många killar som säger att de uppskattar när man är rak, men jag verkar inte träffa dem iaf. Nu är ju liksom bara vi kk så frågan e hur mycket energi man vill lägga. Min tanke var ju tvärtom att om jag hade det säkrat på hemmaplan (garanterat sex med grannen) skulle d va lättare att träffa nån jag verkligen ville ha för att jag inte skulle släpa med mig honom hem första kvällen :P Jäkla skit alltså :P

    SvaraRadera
  6. Jepp och jag är den tjejen som visar intresse om jag vill ha honom i säng. Som lägger en hand på insidan av låret och försöker :P

    SvaraRadera