25 jan. 2009

Fy fan vilken dålig dag/vecka det varit!!!

Jävla skitvecka!


Fortf sjuk och hostar och snorar. Jag som äntligen skulle ut på praktik med projektet som håller på att gå åt skogen. Såg fram emot det och blir liggande hemma och nu när jag börjar bli bättre jobbar inte hon jag skulle gå med.


Min dator gick sönder igår igen. Tredje gången på typ ett år. Fick ju precis tillbaka den i början av december! Fan va förbannad jag blir. Tur jag har världens gulligaste kompis som lånar ut sin dator igen. Bara så störande att han va här för några dagar sedan och fick tillbaka den så går min sönder igen. Jävla ironi alltså!


Fick nån skum blödning idag igen fast jag inte änns haft sex! Sist drog ju mensen ut nästan 2 veckor och nu forts skumma blödningar. Kom aldrig fram till gyn sist så nu får jag väl ta tagi det. Är så himla trött på alla konstiga blödningar. Man känner sig inte så het


Sedan bråkar jag och grannen typ eller inget är som förut. Han bara dissar mig rakt av och är elak och när jag frågar varför han är arg säger han att han inte är arg. Han vill inte ha sex med mig mer, men samtidigt pratar han om hur svåra alla andra tjejer är. Va fan vill han ha sex eller inte!? Han kan få bra sex när han vill och det tackar han nej till, men det är väl så att man vill ha det man inte kan få.


Fan vad jobbigt allt är just nu alltså. Har vart riktigt deppig idag. Tur det vart massa trevlig sport på tv och att jag haft det trevlig med min andre granne (kvinnlig) och umgåtts idag och igår. Mina vänner tycker jag är tråkig som inte går ut, men jag vill bli frisk ju!! Blä vad jag är på dåligt humör idag alltså!!

2 kommentarer:

  1. Det går över! Snart är du frisk! Och då tycker jag att du tar o går ut och letar på en ny kille! :)

    SvaraRadera
  2. Jo tack det har jag tänkt många ggr, men det har visat sig vara lättare sagt än gjort tyvärr.Vi prata lite mer idag och det känns samtidigt både kört och lite bättre.

    SvaraRadera