31 jan. 2008

Längtar efter att hålla om honom!

Hm har inte riktigt haft sug för att blogga de senaste dagarna. Det är så störande att man ofta får ideer när man inte kan skriva. Ofta blir det för mig när jag är och simmar t.ex. men sedan när man kommer hem så sitter man bara där och kommer inte på någonting.


Känt mig lite nere de senaste dagarna. Vet inte riktigt varför. Kanske för att jag håller på att ge upp. Jag vet inte varför egentligen . För det hände flera saker förra veckan som snarare talade för mig. Kanske för att jag bävar för att ta det där samtalet och för rädslan att bli av med en nära vän. Eller så handlar det om att jag mer och mer känner att han gör mig besviken eller jag vet inte. För oftast när vi pratar är det ju helt som vanligt.


Kanske vill jag bara ha lite mer nu. Kanske vill jag få tillfälle att ha honom lite mer för mig själv. Kanske är jag lite svartsjuk för all uppmärksamhet han får nu under de här veckorna han står i rampljuset. Orolig för att han ska ta någon annan än mig. Allt är frustrerande och jag känner att vi oftare och oftare blir ovänner på ett sätt jag inte känt av innan. Vet inte varför jag så lätt blir arg på honom heller om det är något underliggande mellan oss som gör att det går ut på andra plan. Jag är ju galen i honom. Längtar efter hans leende och ögon och ha hans armar runt mig igen...

2 kommentarer:

  1. Nu har jag inte följt din blogg *hm,förlåt mig* så jag vet ju inte riktigt vad som hänt....men vad skulle jag ha sagt med det...kram kanske *L*

    SvaraRadera