9 jan. 2008

Sexdiskussioner, väntan på dator mm

Fy nu har jag inte skrivit på en vecka! Har liksom inte haft något att skriva. För det händer inte så mycket. Har mest pluggat eftersom det är tenta om drygt en vecka :( Väntar fortf på att få tillbaka min dator också, men när jag ringde om det i fredags skulle jag nog få vänta 3 veckor till!! Helt jävla sanslöst! Vart ju helt förbannad! Ska det behöva ta 5-6 veckor för att reparera datorn. Tycker de borde ersätta mig eller åtminstone ge mig en lånedator!


Nåja nu har man blivit av med de där aggresionerna. Vart och tränat idag också för första gången på några veckor nu. Blev en riktig genomkörare i kroppen. Sedan har vi haft massa sexdiskussioner som vanligt jag och mina vänner. T.ex om varför onani betraktas som sämre än riktigt sex. Eller snare varför folk skulle rynka på näsan om man sa att man onanerade flera ggr om dagen men inte skulle vara lika konstigt om man hade sex flera ggr om dagen. Om det berodde på skam, att det var tabu att prata om det eller om det helt enkelt bara beror på att det skulle vara ett tecken på misslyckande att man inte får bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar