22 jan. 2008

Sjuk sexdröm

Ha ha ha. Hade helt sjuk dröm inatt. Drömde typ att jag va på nåt ställe där man kunde bli tillfredställd på begäran typ ha ha.. Något liknande som Trust snackat om nån gång kanske. Så man fick typ beställa vad man skulle ha och ja det hela var helt absurt. När de börja fråga om man ville ha bli bedövning blev jag nog dock så rädd att jag vaknade för tyvärr fick jag iaf inte veta hur det hela slutade.


Kanske börjar min kropp bli otålig av väntan ha ha. Bara 1,5 månad kvar tills man är silverfitta också. Inte bra. Eller det beror förstås på hur man ser på det hela. Jag är ju så hopplös att jag inte gett upp honom ännu. Satt i helgen med en kompis och fundera ut olika planer hur jag ska supa honom under bordet. Han dricker inte längre nämligen (pga hans tro) eller bara whiskey i måttlig mängd, men om man spetsar den med stråhrom kanske he he.


Usch nu e jag elak. Jag vill förstås att det ska lösa sig ändå. Att han ska komma fram till att han ska sluta förneka sina känslor för mig osv. Hade också en annan ide om att jag skulle göra något på alla hjärtans dag. Det är ju inte så långt kvar. Typ från en hemlig beundrare. Det hade vart kul och han hade antagligen misstänkt mig iaf, men det är roligt om han inte med säkerhet kunde veta. Frågan är bara vad jag ska ordna isf. Men det är ju några mån kvar :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar