17 jan. 2008

Utövat aggressioner genom att slå sönder ett cykellås!

Nu är tentan skriven! Tror det gick bra och det känns så jäkla härligt. Nu är man festsugen som fan. Hoppas det blir trevligt ikväll!


Han hade också tenta idag. Skrev lycka till och om vi skulle festa tillsammans. Så nu har han bjudit in mig på en fest han vet jag inte kan komma på eftersom jag redan planerat förfest sedan länge. Och bara för det tycker han sig anse ha bjudit mig tillbaka nu. Ha ha fast han bjöd hela klassen också. Ja jag känner mig så speciell och som en vän som verkligen betyder något nu. Hoppas han driver med mig!


Blev en aningens förbannad men fick igen det senare genom att hjälpa till att slå upp min kompis cykellås som gått sönder. Typ die die! och slå hårt med hammare. Det kändes bättre sen. Jag är bara så förbannad på honom att han inte ens skickar ett lycka till eller något till mig fast jag alltid försöker stötta honom. Han kanske är för självupptagen för att vara tacksam för att man ger honom komplimanger och säger att man litar på att han ska klara det.


Nu vet jag liksom inte alls hur det kommer kännas ikväll om vi ses. Jag vill det ska vara bra, men nu är jag sur och han kanske inte är alls är det på mig. Vill inte direkt prata ut och dra upp bråk när man träffas första gången på en månad heller. Undvika är ju ingen bra ide. Är bara rädd att va förbannad på honom och göra något dumt ikväll som jag ångrar, även om jag förvisso tror att det är kört med honom iaf. Lite make-up hångel hade förvisso inte vart fel, men det finns tyvärr bara i mina drömmar. Nu ska jag ha en fantastisk kväll. Skriver mer imorn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar