15 jan. 2008

Lagen om allts jävlighet

Nu kom jag på något annat jag tänkt skriva. Fick reda på i förrgår att mitt senaste ragg innan jag föll för honom kanske flyttar hit nästa vecka!! Så jävla ironiskt. Vi höll ju på att strula till det mellan oss i somras. Hade massa bra sex och träffades vid ett antal tillfällen då vi av olika anledningar lyckades befinna oss i varandras hemstädar.


Problemet då var ju bara att jag bodde här och han 50 mil bort och han bara såg det som en sommarflört. Det gjorde väl förvisso jag med eller jag visste ju att det inte kunde bli mer, men kunde ju inte låta bli att falla dit ändå. Dumma mig! Så han lyckades såra mig rätt rejält även om det såklart inte va hans avsikt, men ja 2 mån senare när jag lyckats komma över det hela åker han till samma möte som mig vilket var sjukt jobbigt.


Nu när jag väl känner mig helt över alla känslor (detta till stor del pga att jag ju gillar någon annan nu förstås) och vi lyckats återfinna vår vänskap och kan snacka som vi gjorde innan vi förstörde allt mellan oss. Ja då kommer han in här och ska kanske byta över. Han skulle bestämma sig i veckan. Just nu tror jag dock inte jag är intresserad av mer. Chansen till det förstördes nog i våra bråk efter att han sårat mig. Dock är jag kanske lite sugen på sex (då det vi hade var väldigt bra), men risken är väl att falla dit igen och bli sårad, men då är åtminstone inte avståndet problemet.


Nu ska jag inte ta ut för mycket i förskott bara. Han kanske inte ens flyttar som sagt, men klart mina tankar flyter iväg och undrar hur det ska bli, hur det ska kännas osv. Som en av mina vänner sa så skulle det kanske vara lite bra om jag lyckadesgöra han lite svartsjuk för att han skulle inse vad han går miste om och se att jag inte väntar för alltid, men jag är dock osäker på om det skulle bita på honom. Med hans kristna syn kanske han bara skulle se det som ett tecken på min "slampighet" och att han inte betyder mer för mig om jag kan gå till någon annan bara så där. Den som lever får se...

1 kommentar: