15 jan. 2008

Lyckades inte bjuda in mig själv på middag

Ja det blir lång tid mellan inläggen nu. Pluggat så mycket den senaste veckan så det händer inte mycket spännande och när jag väl kommer på något bra att skriva hinner jag glömma av det innan jag sätter mig här. Har iaf den glädjande nyheten att jag får tillbaka min dator imorn :D 1,5 vecka innan jag trodde jag skulle få den så nu hoppas jag att det kommer tillbaka fin och hel. Hoppas att de inte installerat om den bara så jag får lägga in allt från början iaf. Har iaf sparat ner mina bilder denna gång efter att ha förlorat andra i tidigare datorkrasch :P


Snackat lite med Han idag iaf, men vi snackar ju nästan varje dag iofs. Fastna i en diskussion om gud härrom dagen och huruvida man kan veta om han finns eller ej, varför människor tror osv. Så det blev inte mycket sömn när man väl inlett en sådan diskussion. Idag hade jag iaf förväntningen att han kanske skulle bjuda tillbaka för allt jag bjudit honom på. Vi pratade om det igår nämligen, men nu hade han inte tid tyvärr.


Så det ledde till att jag prata ut med honom nu. Eller iaf sa jag att det sårade mig att alltid vara den som tar initiativ, alltid ställer upp, bjuder honom på saker och jag har gjort för att han alltid ska känna sig välkommen hit osv. Känner inte att jag fått den uppskattning jag förtjänar osv. Jag tror han tog mig på allvar nu iaf så vi får väl se om han tar sitt förnuft till fånga och prioriterar mitt sällskap. Har inte träffats sen 20e så får se hur det känns när vi ses igen. Det kanske blir på torsdag när våra tentor är klara. Det ska bli skönt och nu tror jag faktiskt det kommer gå bra, men har också pluggat som en galning  nu. Nu är jag dödstrött och tänkte söka upp sängen och min skönlitterära bok

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar