20 jan. 2010

Tur med kärleken?

I metros horoskop idag stod det något om att jag skulle ha tur med kärleken idag. Pfft! Det tror jag först när jag ser det...


För vem skulle det vara isf... Det är ju inte direkt som att jag tror att darlingen kommer höra av sig och vilja göra allt bra igen ha ha...


Kärleken till min nya lägenhet kanske de menar :P Eller så finns ju möjligheten att horoskopet bara är bullshit :P


Fast nu när jag tänker på saken kanske jag borde köpa en lott nu... Otur i kärlek...tur i spel :D

3 kommentarer:

  1. det stämmer köp lotter! kram/Sarah

    SvaraRadera
  2. Ha ha klart jag vill ha tur i kärlek, men blev dumpad för 2,5 vecka sedan.. Känner mig inte direkt redo att leta efter något nytt.

    SvaraRadera
  3. Det låter som du borde skippa lotten och jobba på "tur i kärlek"

    SvaraRadera