13 jan. 2010

Man kan sakna så konstiga saker...

Mitt bland alla veckans tankar och funderingar för några dagar sedan var det någonting som påminde mig om avsugningar. Och jag blev uppriktigt ledsen vid tanken på att inte få göra det på darlingen igen. God "jag älskar ju att suga kuk" som jag uttryckte mig till en kompis igår när jag berättade om mina konstiga tankar. För övrigt ett jävligt skönt citat ha ha.


Men wow det ger mig så sjukt mycket med någon som uppskattar det så mycket och känslan av att man är så jävla mycket bättre än vad personen i fråga tidigare varit med om (iaf är det de signalerna och orden jag får). Det kan verkligen vara så sjukt upphetsande och samtidigt en handling som visar hur mycket jag tycker om honom. Känner verkligen att jag utvecklat det ännu mer nu med darlingen och att han upplever det som bättre o bättre.


Så retade honom lite för det nu när han gjorde slut att han minsann kommer sakna mina avsugningar nu ;-) Känns på någotvis störigt att avbryta det innan vi utveckat det till max tillsammans. Som med mycket annat. Känslan av att man påbörjat en mening, men blir avbruten mitt i utan möjlighet att få avsluta den.


Alla de där sakerna vi planerat att göra. När vi hade gjort alla dem och utvecklat allt till max och kommit till den punkten i ett förhållande när det inte händer mycket nytt hade det varit så mycket enklare att glömma och inte fundera på hur allt hade kunnat bli.

4 kommentarer:

  1. Ledsen för din skull. Men tycker det känns som om du tagit det bra ändå. Du har verkligen växt i dig själv!Men *haha* känner igen det du säger ^^Min sambo tycker exakt likadant om just avsugningar.

    SvaraRadera
  2. Tack vännen! Det betyder så mycket att få den bekräftelsen över det jag själv känner med min utveckling. Jo antar att jag tagit det rätt bra. Har haft så mycket roligt att fokusera på senaste veckorna för att jag läst en så spännande kurs nu mm. Men jag tänker ju på honom hela tiden. Vet inte om det kommer kännas värre när jag verkligen accepterat att han är borta...

    SvaraRadera
  3. ledsen för dig, hoppas du reder dig, träffar nån ny och får suga kuk ordentligt igen:)/kramizar/sarah

    SvaraRadera
  4. ha ha ha du får mig att låta helt jävla galen! Men ok det är väl det jag är.

    SvaraRadera