23 jan. 2010

Huvudet håller på att sprängas

Nu vill inte mitt huvud vara med längre. Precis som förra helgen håller det på att driva mig till vansinne. Tyckte det vart bättre i veckan, men nu är det värre igen. Så fort jag bara ställer mig upp och går några meter känns det som det ska sprängas.. Det blir mycket ipren och nässpray osv... Tror fortf att det kommer från bihålorna och för att jag är täppt, men jag vet fan inte.. Snart kanske jag borde ringa min vårdcentral eller nåt...


Ikväll skall jag hjälpa till att ordna fest för kompis så jag har inte alls tid för att vara sjuk. Ska bli 80-tals tema är tanken. Så det ska bli kul att få klä ut sig och leka lite.


Idag är det 3 veckor sedan slutet... Håller på att bli galen. Det går verkligen upp och ner hela tiden och jag är så glad att jag haft så mycket annat som engagerat mig med lägenhet, festfixeri osv. Ibland känns det bara som att jag håller på att gå sönder. Små saker som påminner och jag bara saknar honom till döds. Då har jag ingen lust till nåt, trött på livet.


Känner mig så ensam, men ändå inte. Igår var jag på afterwork med tjejerna, förra veckan bowling, fest och filmkväll förra helgen osv. Så har ju egentligen inte varit ensam. Vet bara inte vart jag ska ta vägen. Ibland bara vill jag att de ska förstå, men jag vet att de inte menar något illa när de istället försöker peppa och säga att det kanske är bäst som det blev.


Mitt lilla huvud vill ju inte förstå. Att han är borta. Att jag ska glömma. Kan inte. Vill inte.

2 kommentarer:

  1. inte lätt att ta till sig ord när känslan man har är en annan. kram/sarah

    SvaraRadera
  2. Nej å ena sidan ser man saker bättre utifrån, men å andra sidan har de inte vart där och känner honom inte tillräckligt väl heller.

    SvaraRadera