19 jan. 2010

Håll tummarna för mig

Precis när jag skulle lägga mig igår kväll loggade jag som vanligt in på min bostadshemsida för att se om det dykt upp några nya lägenheter. Blev något chockad när min drömlägenhet helt plötsligt låg ute!!! Finns bara 4 likadana och de är väldigt prisvärda och svåra att få, men med min 3 års långa kötid kanske det inte är hopplöst. En sådan ligger nog bara uppe 1-2 ggr om året.


Har satt upp mig iaf. Så nu är det bara 23 h lidande kvar av väntan.. Nervöst. Var och knackade på lägenheten det gäller och ingen var hemma men knackade på en likadan sen och bad om att få komma in och titta. Och tjejen som bodde där var snäll nog att släppa in en främling och svara lite på mina frågor och sådär.


Och nu är jag helt såld. Den var tom bättre än jag väntat mig. Ahhh vill ha!!! Hoppas verkligen jag får denna nu. Det skulle va skönt med en nystart. Och jag har drömt så länge om att inreda min egen lägenhet etc. Har suttit på ikea och liknande sidor hela kvällen.. Just nu har jag saker i shoppingbagen för 7500, men egentligen vill jag ha en annan soffa också, men det tyget verkar ha utgått *bitter* men man kan ju inte få allt.. Gud vad spännande detta känns nu.


Fan ta den med längre kötid som sätter upp sig före mig nu!!!

1 kommentar: