11 jan. 2010

Svårt att sova...

Svårt att sova. Låg och vred mig hela natten kändes det som. Mardrömmar. Till slut drömde jag om att jag låg och försökte sova. Idag kommer nog bli en tuff dag. Tur att man sovit så mycket i helgen. Så här jobbigt har det inte känts på en vecka. Olika faser i krisreaktionen. Kanske handlade förra veckan om förnekelse och acceptans. Så länge mitt huvud var upptaget med något annat hade det inte hänt. Denna veckan får jag försöka jobba ännu mer på acceptansen. Just nu ligger jag bara och drömmer att han ska komma tillbaka till mig. Min älskade pojke!

4 kommentarer:

  1. tänker på dig vännen, det är bra att du skriver av dig! kramar/sarah

    SvaraRadera
  2. I feel for you. Just det här med att komma över någon är väl jag nästan den sista som ska komma med råd kring. Det är absolut inte en av mina styrkor =/Kram på dig

    SvaraRadera
  3. jo det är skönt

    SvaraRadera
  4. mmmm det beror ju mycket på vem det är och hur det tar slut och såna saker. För mig kan det komma och gå i perioder. Och svårt att få ihop det logiska med det känslomässiga.

    SvaraRadera