21 jan. 2010

I behov av en man

I behov av en man.
Ytterligare ett tillfälle när jag saknar darlingen är när det kommer till det praktiska,"mansgörat". Hade vart perfekt när man ska bära,bygga och borra upp grejer etc. Och varje gång jag ser min cykel påminns jag av att han skulle laga den nästa gång han kom hit. Men klart jag ärstark och kan och vill klara mig själv. Det är bara så skönt när man kompletterar varandra och jag i gengäld kunde lära honom om tex något ekonomiskt eller administrativt. Dessutom höll jag ju på att lära honom allt i köket och sängen också ;-) Det är så mycket jag saknar...men dagarna rullar på.

9 kommentarer:

  1. Jag skulle också behöva nån som kan fixa och borra och spika och laga mat och utveckla mig i sängen och lära mig att tänka ekonomiskt och så. I gengäld kan jag bjuda på trevligt sällskap och visa hur man spelar playstation3 :D

    SvaraRadera
  2. Iofs inte PS3, men alla olika nintendokonsoller

    SvaraRadera
  3. Ha ha tror dock inte jag behöver hjälp med att spela tv-spel. Har slagit alla mina ex i tvspel mwoahaha ;-)

    SvaraRadera
  4. Först och främst, grattis till lägenheten! Kul att du fick den =)Sen och främst. Den där saknaden får du nog dras med ett tag... åtminstone att den kommer och går än så länge när det ändå är rätt så kort tid sedan. Men det är väl helt ok det med, en fas man måste ta sig igenom. Inte för att det gör den så mycket roligare, men det är ju inte så mycket att göra åt.

    SvaraRadera
  5. Tack vännen!Jo det är väl inget konstigt alls. Det är ju inte ens 3 veckor sedan det tog slut. Jag förväntar mig inte att det ska vara lätt. Det är som det är helt enkelt. Men detta med lägenheten gör det iaf lite lättare :D Sitter och kikar på möbler och grejer för fullt nu

    SvaraRadera
  6. Du hade inte haft en chans mot mig, oavsett konsol! Jag har insett att mitt kall här i livet är att spela tv-spel. Synd bara att jag inte kan livnära mig på det ;pMen iaf, du hade inte haft en chans =p

    SvaraRadera
  7. ...och jag vill ha någon som gör ALLT, så att jag äntligen kan få viiila och ligga och bara fisa i soffan! :)

    SvaraRadera
  8. Hmm jag har hört det där förut he he. Mitt ex skröt om hur han minsann kunde alla banor på golden eye (nintendo 64) utantill och hur mycket stryk jag skulle få.. vem vann... jadu inte var det han iaf.Det är ju bra att du hittat ditt kall i livet iaf. Tror mitt är att planera, fixa, dona och skämma bort mina nära och kära, men inte tjänar jag några pengar på det heller.

    SvaraRadera
  9. Nja det hade jag aldrig pallat. Jag är sånt kontrollfreak så jag måste göra det mesta själv. Får krupp av att bara ligga och kolla på så länge det är någonting jag kan själv (och därmed skulle kunna göra bättre :P ) Så det är bara de här grejerna jag inte själv kan som jag behöver hjälp med.

    SvaraRadera