1 aug. 2011

Celibat nästa?

Nej nu är jag bara så jävla trött på detta med män! Det spelar ingen roll vad fan man gör för det går ändå alltid åt helvete *cynisk och bitter*
Jag vägrar att göra mig till! Vill kunna vara mig själv och att någon ska falla för det, men verkar hopplöst. Skulle känna som ett svek mot mig själv att göra något annat...

Ja nu vill ni såklart veta varför jag är så bitter och förbannad.

Som jag skrev senast skulle jag träffa 32-åringen för 4e gången förra veckan. Eftersom han kom hem sent på tisdagskvällen bestämde vi oss att det var bättre och satsa på onsdagen när båda var utvilade. Men när han var hemma frågade han ändå om vi kunde chatta lite så vi bytte msn och pratade en stund. Ja inget konstigt med det, men jag återkommer.

På onsdag fm frågade han om jag ville följa med honom och några vänner ut på en öl. Jag sa visst har inget annat för mig. Blev lite nervös för att träffa hans vänner och vad nu det innebar. Ja inte som att träffa föräldrarna, men ändå. Frågade om vi kunde ses innan och vi bestämde att han skulle laga något åt oss medan jag gjorde mig snygg =) Vi hade nämligen tidigare i veckan pratat om att han gillade stay ups och jag hade varit iväg och köpt nya =) Rakade benen, förbättrade min bikini wax och drog på mig stay ups och kjol och kände mig rätt het när jag cyklade hem till honom.

Vi kramade om varandra och kysstes. Han lagade klart maten och hällde upp ett glas vin. Ja ni kan tänka er en ganska mysig stämning helt enkelt. Avnjöt middagen och jag fick prata av mig om vilken hemsk dag jag haft (fick på morgonen reda på att en vän tagit livet av sig + att jag hamnade i bråk med kursledningen för den kursen jag läser i höst...). Efter maten forts vi med efterrätten. Dvs mysa i hans soffa, vilket övergick i mer avklädda aktiviteter i sovrummet. Hade redan i köket flashat mina ben och låtit honom hångla upp mig mot ett köksskåp. Det var galet hett sex iaf. Bland det bättre vi haft =) Så det var ganska snabbt avklarat he he.

Vidare ut på stan för den där ölen. Det var absolut trevligt, men jag kände mig lite blyg och då han är 6 år äldre än mig och i sin tur den yngsta i sin bekantskapskrets så var ju jag minst 10 år yngre än de andra =S Kände att han var lite avståndstagande vilket jag pikade honom för, men å andra sidan kan jag förstå honom. Liten stad och alla känner alla så syns man hångla upp någon ute så vet alla om det sedan, medan jag inte har något att förlora. Kändes helt ok iaf så jag hoppas inte det var där jag gjorde bort mig...

Forts följer...

6 kommentarer:

  1. What? Langa fortsättningen då!! :@

    SvaraRadera
  2. Nu jävlar har du fått något att bita i!

    SvaraRadera
  3. Haha ja hann inte ens läsa allt nu på morgonen! :(

    SvaraRadera
  4. Du får ta det sedan och ge mig ett manligt perspektiv =)

    SvaraRadera