4 aug. 2011

Förvirringen är på topp...

Efter att ha deppat under söndagen och måndagen började jag i tisdags och onsdags istället över gå till ilska och att det hela började kännas överspelat. Jag vägrar helt enkelt att förödmjuka mig själv mer genom att tigga och försöka få honom dit jag vill. Tänker inte kyssa hans fötter helt enkelt. För så jävla fina är de inte!

Så lagom till att känslan infunnit sig att jaha ja det var det det nu får jag försöka göra det bästa av den tid som är kvar osv så hör han förstås av sig.. Va fan! Trodde hans talande tystnad och ointresse betydde att han tyckte jag var knäpp och helt enkelt inte ville ha med mig att göra, vilket jag också ibland kan känna när jag tänker efter vilka dumheter jag hittat på =P

Igår kväll på facebook: (tankar och kommentarer till diskussionen i kursiverad stil)
32-åringen: Har lånat mobil nu, men har inte ditt nummer på simkortet. :)

Marion: 070x-xxxxxx

32-åringen: Tack. :) suttit och tittat ut över havet, druckit rödvin och ska strax sova.:) så skönt med sommarstuga. 

Marion: Det låter jättehärligt. Blir avundsjuk. Långt att åka till jobbet från landet?:)

Har klippt bort lite av diskussionen här som var ganska irrelevant, men nedan är forts från imorse. 

32-åringen: Nej, tar 20 minuter ungefär. Stannade och köpte frallor på vägen också. Blir det aw-öl idag?

Ok...han verkar undra vad jag ska göra ikväll. Kanske vill han hitta på något, men jag tänker inte vara den som frågar. Nu jävlar får han jobba! Samtidigt börjar ångesten infinna sig. Jag vill ju träffa honom, men hade pratat med några vänner om att hitta på annat. Vill inte vara den som dissar vännerna för att träffa en kille, speciellt inte när han betett sig dumt och inte förtjänar att jag gör mig till för honom...

Marion: Ah smidigt! =) vi har ju färska frallor eller bröd varje dag så jag är lite bortskämd. Vet inte hur det blir ikväll. Vi pratade lite om att kanske grilla ikväll istället =) men inget bestämt.

32-åringen: Det låter ju inte fel. :) mysigt med grilla också, gjort det några dagar. Har verkligen behövt några dagar ute i stugan, varit så förbannat trött senaste tiden, och har några jobbiga veckor framför mig. Får se om det blir träning ikväll, inte gjort det på ett par dagar. Fick gå av träningen senast dessutom - ljumsken. ;) sen blir det, eventuellt, öl på fox. :)

Marion: Lyx! Jag älskar att grilla! Inte blivit av sedan jag var på landet när vi grillade i regnet. Ja det verkade som du behövde vila upp dig! Funderar också på att träna igen. Har fortf träningsvärk efter söndagen! Galet! Nu funderar vi på att åka o bada istället. Kanske öl på det. Får se.

32-åringen: bada är ju inte fel, passa på medan vädret är med oss. Haha, fortfarande? Fasen vad otränad du måste vara...;)

Marion: Jag säger ju att jag är otränad! Iaf när det kommer till kondition. Blir saltö ikväll. Bad grill o öl =)

32-åringen: Orkar du cykla dit? ;) jättemysigt där ute, hoppas ni också får en trevlig kväll. :)

Marion: Har aldrig varit ute på Saltö. Varför skulle jag inte orka det? Så illa är det inte =P Tycker jag är rätt uthållig i sängen om inte annat ;-)

  • 32-åringen: Haha.. . Mm, mycket, har inget att klaga på där... ;)

    Marion: Jag kan när jag vill ;-)

    32-åringen: När vill du då? ;)

    ?? Jag har väl visar vad jag vill hela tiden...

    Marion: Det var väl din vilja det var brist på =P

    32-åringen: Haha. Jag som trodde du gillade min "vilja". ;)

    Marion: Klart jag gillade din vilja =) Men tolkade det som att du bestämt dig för att du inte ville ses mer

    32-åringen: Bestämt hade jag väl inte. Kände bara att det blev så allvarligt så fort...

    Marion: Jo det vet jag väl att det var så du kände. Men sedan kändes det som en talande tystnad.

    32-åringen: Mm... Hade ju ingen mobil, tror det strulade till de extra. Sen var jag iväg, inte online på fb...

    Marion: Jo jag vet. Ingen fara. Kände bara att jag visat vad jag ville och att ditt intresse verkade svalt. Sedan kände jag att jag inte hade lust att ligga på dig mer helt enkelt utan att bollen var hos dig. Jobbigt med allt krångel helt enkelt.

    32-åringen: Ja, det blev liksom krångligare än det behövde. Kändes ju okej mellan oss när vi pratade i lördags. :)

    Marion: Jo precis. Det kände jag med. Så hur tänker du nu då?

    32-åringen: Jag hade gärna träffat dig innan du åker. Själv?

    Marion: Du vet att jag redan sagt att jag gärna vill träffa dig. Men i vilket syfte tänker du? Om det enbart är sex så vet jag inte. Jag har som jag sagt inga förväntningar om något långvarigt men jag vill kunna ha det mysigt, prata och pussa på dig om jag vill utan att du freakar ut..

    32-åringen: Att pussa, prata, mysa och ta på varandra låter ju inte fel. :)

    Marion: Vad bra =) Det jag ville hela tiden =P Bara att jag uttryckte mig klantigt på nåt sätt =P När skall vi pyssla med detta då?

    32-åringen: Jag vet inte? När kan du? Jag jobbar till 17 varje dag. Nästa vecka blir det nog mycket övertid.

    Marion: Jag jobbar som vanligt. Brukar sluta mellan 16.30-18. Har inget speciellt inplanerat någon dag egentligen. Kanske grillfest på lördag men i övrigt inget planerat för helgen. Om inte du kommer hem alltför sent ikväll kan jag ju komma till dig efter vi grillat och badat när jag ändå är nere i stan. (ja jag säger nere fastän du inte gillar det =P)

    32-åringen: Ikväll är jag inte hemma förrän efter 1. Ska vi träffas idag får det bli innan du ger dig iväg. Inget inplanerat i helgen, mer än lördag eftermiddag, kväll.

    Marion: Oki har inte tid innan idag, men kanske imorn då? Skulle kunna vara trevligt. Typ fredagsmys, äta något gott, ett glas vin och lite "efterrätt" på det om du är available.

    32-åringen: Kan vi höras om det? Åker eventuellt ut till stugan. Mår inte bra av detta jobbet, och behöver ta varje tillfälle jag kan att andas ut inför kommande veckor. Går runt med en stor klump i magen.

    Ahhh!! Suck! Och där kändes det som att vi var tillbaka på ruta 1 igen...Jag försöker få honom att träffa mig och inte tvärtom... 

    Marion: *kramar om* Du tror inte det är något som lite fredagsmys  skulle råda bot på? Vi skulle t.ex. kunna laga den där laxen med parmesantäcke och färskpasta som jag pratade om. Superlätt och supergott. Lite vin på det och mys i soffan. Vi kan alltid vara hos mig om det får dig att släppa vardagen. Men du gör förstås som du känner. Kan ju komma med till stugan med om jag är välkommen...

    Ok det allra sista ångrar jag att jag skrev. Iaf på det sättet. Var mer att jag antog att han inte ville jag skulle följa med till familjens sommarstuga om andra skulle dyka upp och han inte direkt har presentera mig för dem. Iaf fick jag såklart inget svar. Så nu är jag tjejen som sitter och väntar vid telefonen igen och hoppas han ska vilja ses *suck*
    Spelar ingen roll hur välvillig man är. Lockar det fortf mer med annat känner man sig helt enkelt ganska oattraktiv...

2 kommentarer:

  1. Vafan? Vilken mupp. Han hade ju inget inplanerat i helgen?

    SvaraRadera
  2. Nej det var ju inget planerat =P men när det väl gällde lockar det visst mer med stugan än en kväll med mig...
    Man blir så trött! Vill han bara ha bekräftelse och veta att jag fortf vill ha honom? För att sedan dissa mig igen...

    SvaraRadera