14 aug. 2011

Missing everything

Jaha då var man tillbaka hemma igen då. Ja bara en snabb visit faktiskt. Ska bara packa om och fara vidare mot Göteborg. Snart.. Dröjer mig kvar...

Pratade typ ut med 32-åringen tidigare i veckan på fb-chatten. Fick honom till att stanna och verkligen försöka svara på mina frågor. Vad tusan som hände osv. Tyvärr var hans svar att han helt enkelt inte visste hur han tänkte när han träffade mig när han ej ville ha distansförhållande osv.. men iaf kändes det som ett ärligt svar, men jag blev ändå ledsen och det hela slutade med att jag bara satt ensam och storgrät för mig själv för allt bara kändes så hopplöst och bästa vännen bortrest, ensam i en ny stad osv.. Kände mig miserable helt enkelt.

Iaf messade vi lite mer i veckan och jag frågade om han ville se mig innan jag åkte hem. Han sa ja men att han var väldigt uppbokad. Efter mycket om och men sa han iaf att han kunde komma förbi mig efter en fest på fredag. Jag var lite orolig för att förra veckans händelser skulle repeteras och han skulle lämna mig på ett sätt som fick mig att känna mig som en billig hora som bara passa för sex.

Men det blev ändå på något sätt så himla bra avsked. Han kom hem till mig vid 24 i fredags natt. Kramade om honom. Vi kysstes men ändå med viss distans. Båda var trötta som fan, men han ville verkligen få sova själv sen vilket jag respekterade. Fick stå och sniffa in hans lukt och sa att jag skulle sakna honom. Kröp ihop i soffan ett tag och myste och pratade.

Sedan hade vi galet bra sex, men ändå med mer värme, känsla på något sätt. Kan inte riktigt förklara. Men det kändes som han öppnade upp till sitt gamla jag. Komplimanger från båda håll. Och han lade verkligen manken till för att göra det riktigt bra för mig. Lyckades t.o.m. slicka mig till 2 orgasmer i rad. Eller iaf nästan i rad. Han tog kanske ett uppehåll några min. Sedan tyckte jag det var hans tur, medan han tyckte jag skulle komma en tredje gång. Fick t.o.m. mota honom för att han skulle förstå att det inte var lönt ett försök =P Och under tiden berättade han allt som han gillade med mig och vårt sex och ah det var så bra! Han kändes mer sårbar på något sätt.

Och han stack inte direkt efter heller. Vi låg och bara va. Tror jag somnade en stund innan han kravlade sig upp för att åka hem. Fick hålla om honom lite till. Kyssa honom. Han tog några steg ut i trappuppgången, snurrade runt kom tillbaka och stängde dörren bakom sig och kysste mig igen. Och igen. Sedan slet han sig lös och gick. Vi sa egentligen inget när vi väl skildes. Vad skulle man säga. Vi har ju redan sagt att vi inte skulle ha något förhållande, men det betyder ju inte att det inte betyder något det som finns mellan oss.

Kunde somna med ett leende på läpparna och det kändes bara som att det blev ett så bra avslut. Men nu saknar jag honom.. Såklart =( Kan inte sluta tänka på vårt sex =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar