21 aug. 2011

Hata män

Blä! Har inte kunnat sluta tänka på 32-åringen och ju mer jag tänkt på honom och allt som hänt så känns det bara som att han blev rädd och drog sig ur. Inte för att han inte gillade mig utan för han är rädd att bli sårad etc. Han har ju sagt att han blivit väldigt sårad tidigare och skadad osv.

Har smsat lite och skrivit på fb sedan jag åkte från Karlskrona. Ibland svarar han och ibland inte utan någon logik alls. Så jag bestämde mig för att sluta höra av mig och se om han sakna mig. Vet inte om det funkat så bra för han har då inte hört av sig. Och jag vet förvisso att han haft helt galet mycket att göra på jobbet så har velat låta honom vara ifred också.

Iaf hade jag bestämt att jag skulle ringa honom idag. Bara lite casual och fråga om veckan. Visa att jag finns där helt enkelt och att jag inte tänker sticka. Jag vill liksom bara visa att han kan lita på mig. Jag tror inte det kan gå snabbt, men det är något med honom som gör att jag verkligen honom. Känns bara så bra när vi är tillsammans.

Så jag ringde honom och frågade om veckan och det hade vart ett helvete, vilket jag förväntade mig. Kändes lite stelt. Vad fan ska man prata om och hur skulle jag komma in på något annat och ville jag prata om något seriöst sådär över telefon? Föredrar att uttrycka mig i skrift. Så vi la på efter 10 min.
Jag blev ändå så otålig och gillar att vara rak och bara skriva vad jag känner. Så det blev en Marion-klassiker. Jag skickade ett sms =S


Marion: Vill bara du ska veta att jag finns här o att jag bryr mig om dig. Jag kanske e galen, men har bara svårt att glömma det vi har/hade. Är ganska säger på att du gillade det med, men blev rädd. Jag tänker inte sticka (om du inte ber mig). Kommer troligtvis till Karlskrona 3e sept. Bara så du vet, om du skulle komma fram till att du saknar mig med. Puss o kram


32-åringen: Tack. =) Vi får se vad som händer. =)




Wtf! Jävla ickesvar! Lättare att bara ta en diss. Men detta svar gav mig ingenting.. Hade nästan varit bättre om han inte skrivit något alls... *suck* 


Varför lär jag mig inte... Hur många ggr har mina sms löst ett problem... argh!

2 kommentarer:

  1. Alltså det där svaret bad du ju fan om. Han kanske inte är intresserad men han kommer då fan inte dissa ett sådär "säkert kort", det kan jag lova dig!

    SvaraRadera
  2. Jag förstår helt din tanke, men tvivlar på att han skulle va så kall. Tidigare när vi snackat har han varit mån om att vara ärlig och inte såra mina känslor etc och jag tycker det var ett ganska utelämnande sms som tydde på mer än "det vore kul att ha sex igen om du vill".

    SvaraRadera