5 aug. 2011

Vissa är bara för mycket..

Kanske är det något i luften, men idioterna verkar flockas för tillfället =P Nämnde i tidigare inlägg han jag träffade i våras som jag också lärde känna på happypancake... Som utgav sig för att vara 34, men som visade sig vara 37 och dessutom betedde sig som ett jävla svin och ställde in flera planerade dejter i rad och var helt oförstående hur jag kunde bli upprörd över det...

Ja iaf så sitter jag idag på jobbet i godan ro. Kollat mailen och blev således inloggad på msn utan att jag tänkte på det.

Idioten:  hey hey, long time no see. läget med dig då? hur gick det med sommarjobb förresten?

Marion: jobbar... i karlskrona =)

Idioten: aha härligt. så du bor där i sommar?

Marion: ja

Idioten: ålrajt

Marion: men e som sagt på jobbet nu

Idioten: jag kom just tillbaka till x-stad efter 2 veckor i norrland. det var grymt skönt och superväder nästan varje dag. Ah okej. ska inte störa då . när kommer du tillbaka till x-stad då?

Marion: slutar jobba 12e, men har lägh uthyrd till 19e.. 

Idioten: oki

Marion: saknar du mig =P

Idioten: mm. hade varit skoj att hitta på nåt nån dag 


Marion: ha ha! du är rolig du

Idioten: hehe. om du vill ?

Marion: nja. trodde vi va klara med varandra

Idioten: hm





Sedan skrev han inget mer utan loggade ut =P Fy fan vilken härlig diss! Men vad faaan tror han!? Vi har inte hörts sedan typ i Maj. Nu är han uppenbarligen lite kåt och tänker att jag av någon anledning ska vilja träffa honom... Nej nej nej! Någon måtta får det vara!! Nog för att jag är kan känna mig ensam, men det finns gränser.


Redan sist vi såg hade jag i princip dissat honom, men jag lät honom bjuda mig på lunch under förutsättningen att han betalade =P Alltid fint att spara pengar som fattig student ;-) 


Komiskt är ordet! Idiot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar