18 aug. 2011

Veckans shopping =)

Ja jag vet att ni inte gillar mina shoppinginlägg så mycket... men det skiter jag i! Jag är happy! Som ett barn på julafton =)

Var ute idag och köpte den här som jag spanade in i tisdags =) 799:- Var sugen på en pälsväst även förra säsongen, men när jag kom på att jag ville ha en hade ju varenda jävel köpt en så det fanns ingen kvar till mig. Denna var jättesöt med kragen och små fickor. Riktigt snygg fuskpäls också =)
I tisdags shoppade jag loss på HM. Gick egentligen endast dit för att köpa den här toppen, men kom därifrån 1300 kr fattigare =P 


Blev helt galet förälskad i den här härliga fluffklänningen! Har suttit och sett om alla sex and the city-avsnitt senaste veckorna och den här kändes bara så Carrie. Den är sååå fin!


Fint underklädesset =) Bh och halvstring. Känner mig helt galet het i dem =)


Köpte ytterligare en fin bh, men den finns tyvärr inte på HMs hemsida =(
Och en kortärmad variant av den här tröjan. Fast utan knappar hela vägen ner.
Idag provade jag också den här underbara koftan från VILA. Blev helt förälskad, men efter all shopping tidigare dagar tyckte jag att jag kanske fick vänta lite. Planen är trots allt att åka till Nelly outlet i Borås inom de närmsta dagarna =P 

17 kommentarer:

  1. Du får ju fan ta och posa lite i dina kläder, speciellt underkläderna, så blir shopping-inläggen lite roligare. Du behöver ju ändå inte röja din identitet så :D

    SvaraRadera
  2. Förresten skrev jag en kommentar tidigare nånstans som jag kanske glömde posta eller bara glömde bort vart den låg. Vafan menar du med att det skulle vara för fel på min lägenhet? ;p

    SvaraRadera
  3. Alltså med tanke på hur fucking het jag kände mig i dem hade det ju varit lite kul, men samtidigt nja.. too risky.

    Ja men det skrev jag ju i din blogg. Glömde kolla om du svarade =P Men den såg ju bara för gräslig ut.. Skulle inte klarat att bo där ;-)

    SvaraRadera
  4. Du kan skicka dom till min mejl iaf :D

    Hmm :D Ääh vadå gräslig, bästa lägenheten ever ju! :)

    SvaraRadera
  5. Tss en ny chans kan du få.

    En riktig bachelorlya =P

    SvaraRadera
  6. Woohoo! Looking good! :D

    Ja, jag är ju en riktig bachelor =)

    SvaraRadera
  7. Tackar =D Jag behöver känna mig het.
    Sitter och suktar efter 32-åringen och känner mig dissad =S Saknar honom!

    SvaraRadera
  8. :D

    Tråkigt :( Har du flyttat hem nu eller?

    SvaraRadera
  9. Läser du inte mina inlägg. Stack från Karlskrona för en vecka sedan. Hänger i gbg nu =)

    SvaraRadera
  10. Haha jo men man blir ju förvirrad fan. Dels vet jag inte ens vart du bor, men jag har mina misstankar, och dels vet jag inte vad fan du gör i Göteborg :D Sen har jag för mycket annat att tänka på också så du får ursäkta mitt dåliga minne :p

    SvaraRadera
  11. Sorry inte lätt för dig. Har ju ändå vart öppen med att jag varit i Karlskrona hela sommaren =)
    Jag kommer ju från Göteborg ursprungligen, vilket jag faktiskt har avslöjat redan innan. Så jag bor hemma och träffar vänner mm =)

    SvaraRadera
  12. Hur länge skaru va i Götet då? Eller har du flyttat hem för gott nu? Men du är väl inte riktigt klar med din utbildning än?

    Och angående spanska-kortet så jaahaa! Det var därför jag inte fattade nåt eller, jag ska ju ringa till Mary, inte Maria! :D Det är inte lätt med alla senoritas ;D

    SvaraRadera
  13. En vecka till. Börjar skolan på måndag =S den 29e =(
    Nej tar examen i Juni är planen =) Så bara 9 mån kvar =) Fast tror inte jag flyttar till Gbg när jag är klar, men man vet ju aldrig.

    SvaraRadera
  14. Aaha, va kul! :D
    Ääh, det hinner hända mycket på 9 månader :) Skriv om nåt kul som har hänt i Göteborg då =)

    SvaraRadera
  15. Har ju bara shoppat och legat på soffan. Och shoppingen har jag redan skrivit om =P

    SvaraRadera
  16. Men vafan, ut o gör nåt då! :D

    SvaraRadera
  17. Var ju ute igår. Skrev precis inlägg =)

    SvaraRadera