22 aug. 2011

Ny runda

Gick och köpte tröjan jag tidigare spanat in från VILA. Den är verkligen superfin, men tyvärr är den i ull och måste därmed tvättas för hand =S Så får se till att inte spilla på den med andra ord ;-)


Har hela sommaren letat efter en ny "sommarjacka" då jag haft min gamla jag vet inte hur många år. Har hela tiden kollat efter en kortare ljus trenchcoat och idag hittade jag en på Zara som jag köpte =) Tror den blir toppen. Ska prova den ihop med lite andra kläder. Fanns i blått också, men eftersom jag vanligtvis har jeans blir hela jag så himla blå då. 


Provade också dessa söta skor på Scorett. De var fina på, men kanske lite svåra att gå i och jag vet inte riktigt om de är ultimata partyskor. Hade gärna köpt lite festskor, men har inte hittat några jag gillar. Hade typ tänkt köpa ett par snygga pumps. Och dessa var kanske lite väl somriga för att ha en utekväll. Fanns iofs i svart också, men jag gillade dessa. Fina till jeans =) Kostade 599 kr så ska tänka på saken. 


10 kommentarer:

  1. Haha äntligen fick du shoppa!

    Att du inte fattar är ju helt skumt. Den går på 2 lök i månaden, 2 minuter till stationen och jag har allt jag behöver i den, vad kan vara dåligt liksom? :)

    Nej att plugga i solen är kanske inte världens motivationshöjare, men man har helt klart mer energi iaf, och imorrn har dom "pinchos" här eller vafan det heter. Så då kommer det vara livat utanför fram till 1 iaf, då har jag tid att plugga =)

    SvaraRadera
  2. Jo men även om det jag köpte kostade 1000 spänn var det inte tillfredsställelsen att komma med massa kassar =P Bara två =P Nu sitter jag och spanar på annat på nätet =S

    Ja men det är en liten jävla etta med köket bredvid sängen!! Jag betalar 3000 för min och den är på 37 m2 med fint kök, helkaklat badrum och stor uteplats.

    SvaraRadera
  3. Haha du måste uppfylla den magiska kvoten av minst 4 kassar eller?

    Det är en liten MYSIG etta med KOKVRÅ nästan bredvid sängen! :@ Ja men du bor å andra sidan i nån jävla håla i skogen också! Höjer jag min hyra till 3000 kan jag nog få en likadan som din, om man tar bort uteplatsen då. Men varför skulle jag vilja höja hyran med 1000kr för att få ett kök som jag ändå inte lagar nåt i? =)

    SvaraRadera
  4. Ja men du vet så man känner sig lite piffig när man går på stan =P

    Ha ha ha ha. Mysig my ass! Håla i skogen.. Vad är inte upplands väsby då? Hur hett är det att bo nära centrum där...
    Du får lära dig laga mat annars kommer du aldrig hitta en tjej om de inte vill va din morsa!

    SvaraRadera
  5. Haha jo jag vet precis vad du menar ;D

    Mysig som fan! :D Jag bor inte nära centrum, jag bor nära stationen :) Och sen är det jävligt hett ändå! Ääh mat kan va ok att laga om man är fler, men själv är det ju förjävla tråkigt.

    SvaraRadera
  6. He he du borde prova och känna tillfredsställelsen.

    Förlåt nära stationen... Grön av avund =P

    SvaraRadera
  7. Tror jag klarar mig ;)

    Förstår det, det märks i hela ditt sätt att skriva. Men det är lugnt, är du riktigt snäll kanske du får se den nån dag :p

    SvaraRadera
  8. Om jag visar sig hur man shoppar kan du visa din "lägh". Tänkte faktiskt på dig när jag var i Sthlm nu i juli för då bytte jag tåg i Upplands väsby när jag kom från Arlanda =)

    SvaraRadera
  9. Hahaha, deal, så länge du slutar skriva inom citationstecken! :@

    Men vafan, då har vi ju typ varit max 500 meter ifrån varandra :D

    SvaraRadera