18 mars 2010

VARNING

Bli aldrig singel. Det kan stå dig dyrt...


Har upptäckt shoppingens fördelar för att dränka mina sorger.


Idag har jag beställt soffa för 8600 (inkl hemkörning och montering för visso) och ett soffbord för 1500 (begagnat. Då det i butik kostar drygt 3000) och köpt en snygg vattenkokare för 250.


soffa+bord.jpg


*dreggel*


Ungefär så här kommer det se ut fast mitt bord är i svart högglans och soffan är större än den på bilden och är precis dubbelt så bred som bordet. Men färgen och modellen är rätt lik.


Vart runt i alldeles för många inredes/designbutiker och drömmer mig bort i mitt framtida liv då jag ska bli rik och handla snuskigt mycket snygga prylar. Yes!


Hittills har den här flytten gått på drygt 30 000 kr... Galet!! Men fan vilket snyggt hem jag kommer få. Sköna hem nästa!?


Tur man bara är fattig student *gulp*. Nu hänger allt på att jag får jobba i Norge i sommar igen och bli snuskigt rik så jag kan sätta tillbaka pengarna på mitt sparkonto :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar