22 mars 2010

Missmod

Trött på livet


Trött på allt


Kommer jag nånsin bli lycklig igen

5 kommentarer:

  1. ja, det kommer du, jag är inne i ett likadant stim.....skitjobbigt bara...//sarah

    SvaraRadera
  2. Jepp! Du kommer att bli lycklig igen! Jag är helt säker! För att vi ska kunna bli "helt lyckliga" måste vi ibland vara "helt olyckliga" och det är av Kriser man växer och utvecklas (tyvärr...för det är JOBBIGT)! Det är ett ljus där borta i slutet av den svarta tunneln....Ser du inte det?? Styrkekramar!!!

    SvaraRadera
  3. Jag hatar att vänta bara... sist tog det 2,5 år innan jag träffade någon. Känslan av att allt är så långt borta. När det inte finns någon som änns intresserar en. Även om han så vore upptagen. Det hade iaf gett en lite hopp.

    SvaraRadera
  4. Jo jag vet. Känner verkligen att jag utvecklats de senaste åren med de motgångar jag haft. MEN till slut orkar man inte mer. Var så lycklig förra året över att äntligen ha hittat det där igen. Ljuset släcktes lite för snabbt igen.

    SvaraRadera