17 mars 2010

Pussy Deluxe

Åh vad jag önskar att jag inte var fattig student som precis gjort av med över 20 000 på sin flytt... and there's more to come.


Har blivit alldeles för mycket klädshopping den senaste tiden också... Mindre bra...


Och nu blev jag lite kär igen. Var inne och kollade på Pussy Deluxe senaste kollektion.


Fan det är verkligen det ultimata märket och varför finns det inte i Sverige!? I somras var jag i deras butik i Prag (märket är tyskt btw) och vart runt i timtal. Det har allt jag vill ha. Sexigt, lite vulgärt, med humor, gulligt och tecknade figurer. Allt jag gillar i ett.


Nedanstående plagg spanade jag in idag och suktar efter. Fan om man hade mer pengar som sagt....Priserna för toppen är 649, klänningen 849 och hooden 699 kr.


topp.jpgdress.jpghood.jpg


He he mycket rosa blir det här. Som jag gillar. Kunde tyvärr inte få till större bilder, men är ni intresserade av att se mer kan jag rekomendera en titt på denna sidan;
http://www.napo-shop.com/tmpl/en/shop.tmpl?id=3pamLP5uDvC35NjqOiL1Bq;designer=Pussy+Deluxe;main_cat=0;cat=0;old_cat=;st=Home-en-PD


 

8 kommentarer:

  1. Herr och/eller Fru S17 mars 2010 kl. 16:03

    Häftiga kläder,,,förstår inte hur jag och Fru S kunde missa det när vi var i Prag.//Herr S

    SvaraRadera
  2. Låg på samma gata som en Paul Frank affär (LOVE) tror jag :D Det var en fantastisk shoppinggata minns jag :DNarodní 364 var det iaf om ni skulle åka dit igen :P

    SvaraRadera
  3. Herr och/eller Fru S17 mars 2010 kl. 16:34

    Det är nog inte helt omöjligt att vi drar till Prag igen, var en riktigt trevlig stad.//Herr S

    SvaraRadera
  4. Jo fast 649 spänn är jävligt mycket för en topp. Då är jag nog mer inne på hooden.. Älskar hoodisar.. :P

    SvaraRadera
  5. Haha jag vet hur det är! Är helt såld på alla möjliga på tex ridestore.seKöpte en fox type-o negative för 1200 kr :S ...Bästa köpet ever!! :D

    SvaraRadera
  6. Nice!Jag brukar vänta på rea annars och hoppas på det bästa :P Älskar ju quicksilver, rip curl och de där. Men har alldeles för lite kläder från de märkena =( pga kostnaden bör tilläggas..

    SvaraRadera
  7. Aa det är synd att dom är så jävla dyra :( Det borde ju komma fram nåt lågprismärke som gör liknande kläder tycker jag.

    SvaraRadera