29 mars 2010

Mitt liv just nu

Usch galen vecka har det varit! Lite för mycket energi och tankar som har gått åt honom förstås.


Börjar få mer och mer ordning i lägenheten, vilket är grymt skönt. Fick hjälp att borra upp resterande hyllor idag. Så nu väntar jag på min nya soffa och ska köpa en sänghylla också, men sedan är typ allt klart tror jag. Börjar känna mig hemma.


Har precis haft filmkväll med grannen nu. Mysigt. Han sov här inatt också. Behöver mysa ibland. Har blivit mycket film i helgen. I fredags var jag död och låg själv och kollade på baksmällan. Sjukt bra. Igår blev det god mat och A serious man som inte var så bra som jag hoppats.


Blivit massa shopping också sedan man fått csn såklart. Ja inte kläder eller något sådant utan olika kablar och router och lite annat praktiskt. Ska på bal på onsdag och köpt en del grejer till det och kemtvättat klänningen. Tråkiga pengar! Just nu försöker jag vara lite modig och hoppa på allt möjligt. Känner ingen där, men det blir spännande.


Hmm det här blev ju inget spännande inlägg alls, men får jobba på det till en annan dag. Så mycket jag egentligen tänkt skriva men när man inte får ner det på pränt direkt glömmer man av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar