23 mars 2010

Nya krafter

Årets första yoga avklarad. Samla kraft. Inte tränat på 4 mån.. Usch mitt dåliga samvete är på topp. Har väl kanske inte varit så duktig på att ta tag i mitt liv och rå om mig själv. Desto bättre på att shoppa..


Samtidigt som allt är svårt att koppla bort. När jag på slutet ligger under avslappningsövningarna poppar han åter upp i mitt huvud. Både ilska och saknad. Saknar allt det vi hade såå mycket. Tänker tillbaka alltför mycket. Har svårt att förstå att det snart gått 3 mån sedan slutet och det känns som jag inte kommit någon vart alls. Vilket jag inte alls är nöjd med... 


Nya krafter. Imorn ska jag hem en snabbis och se musikal, vilket jag verkligen ser fram emot.


Men samtidigt ahh tar det emot då mamma idag berättat att hon förlorat jobbat och är ledsen över det och jag orkar inte med andras problem just nu. Jag stänger in mig och tänker på mitt eget. Ropar la la la och stänger allt annat ute. Önskar jag kunde fokusera mer på andra, men det är svårt när man inte själv har ro i kroppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar