17 mars 2010

Dagens I-landsproblem

Den senaste tiden har jag kommit fram till att jag fått ett stort problem :P Lite av ett i-landsproblem skulle man nog kunna säga ;-)


Jag har med åren blivit lite för bra i sängen för mitt eget bästa. Eftersom jag har svårt att hitta någon som matchar mig. Sedan kan det också bero på att jag de senaste åren haft svårt att hitta killar här som är äldre än mig + att det blivit mest one night stands vilket jag inte tycker säger så mycket iaf.


Och ja det är kul att få vara äldre erfaren kvinna och the teacher ibland... Men inte hela tiden. Jag får alltid känslan av att han vinner så mycket mer på det i det läget. Han får ha sex med en skitcool tjej som är det bästa han haft och vad fan vinner jag på det mer än att jag får känna mig awsome ;-) ?


Och den senaste tiden har det blivit lite av en grej att jag blivit så odräglig att jag gärna påtalar det hela ha ha. Jag gillar ju att berätta hur fantastisk jag är och tror att folk ska inse att det oftast ligger ganska mycket självironi och en gnutta osäkerhet bakom det också. I detta läget trodde jag dessutom att killarna skulle skratta åt det och dissa en ha ha.. Istället har det lett till att de faktiskt tagit mig på allvar och blivit så osäkra att de inte lyckas prestera ha ha.


Så nu har det fan i mig blivit ett problem. Min granne tycker jag är så jävla awsome så att han blir osäker när han så gärna vill kunna besvara det, vilket lett till att han nu har svårt att få upp den ;-)


He he det roliga är ju bara att jag knappt visat ett uns av det jag kan utan hållit tillbaka ganska mycket på mig själv då det fortf känns rätt ovant att vara med någon annan osv. Och vissa saker vill jag spara för de jag verkligen älskar och vill skämma bort.

2 kommentarer:

  1. Haha.. Det är bra, gör männen impotenta

    SvaraRadera
  2. Ja jag vet. Det känns inte alls kul. Var ju inte det som var min avsikt heller. Bara en kul grej ;-) Det värsta är att han inte är den enda samma sak har hänt med.

    SvaraRadera