30 mars 2010

Raggningsförsöket

På begäran tänkte jag fördjupa mig lite i vad min bordsherre från förra veckan mailade mig för en vecka sedan.


Som bordsplaceringslek på sittningen skulle man skriva en kontaktannons. Vilket de flesta såklart tog med en nypa salt. Min löd ungefär som följer;


Jag kvinna 24 år söker dig man för vilda nätter.
Du gillar mysiga hemmakvällar, (nåt jag inte minns) och rollspel.
Önskvärd klädsel blåbyxor och bar överkropp.
Jag porrig tjej hoppas på att skämma bort dig både i och utanför sängen.


Vi kan väl säga att de flesta killar som läst den försökte övertala mig om att de var den perfekta killen för mig ha ha.
Typ kommentaren, "men jag har ju jeans och gillade rollspel när jag va yngre." Men hmm kanske inte var drakar och demoner jag syftade på :P


Nu till saken. Min bordsherre och jag ramlade från detta in på diskussionen om vad vi vill ha hos en partner. Som blev både seriös och mindre seriös. Jag förklarade iaf min fascination för blåbyxor och hur attraktivt jag tycker det är. Nu pratar vi alltså jobbarbyxor som hantverkare har. Grrr.. (Har ju en viss fallenhet för sådana. Senaste 2 exen elektriker...)


Addade honom på facebook efter sittningen eftersom vi kommer arbeta ihop de närmaste 2 månaderna. Fick några dagar senare mailet;
Tack för senast och för den intressanta diskutionen kring blåkläders attraherande effekt. Inser att jag får nog införskaffa sådana om jag ska imponera på dig:)


Jag kanske var elak när jag svarade;
Ha ha ja försöka går ju alltid ;-) men jag hade väldigt trevligt iaf.


Platt fall för stackaren...


Och nej det var väl inte mailet det var fel på. Hade det varit någon jag var intresserad av hade jag nog kunnat tycka att det var rätt charmigt. Men visste ju redan att jag inte var attraherad av honom varken utseendemässigt eller som person... civilingenjörer har tyvärr inte så mycket att hämta hos mig... Men trevligt hade vi ihop och hoppas på fortsatta framtida knäppa samtal.


 


För övrigt var det nog ingen som fattade hur mycket sanning det faktiskt låg i min annons. Klart jag överdrev lite på vissa ställen, men det mesta var ju bara jag. Galen, mysig, porrig och jävligt ohämmad!

2 kommentarer:

  1. Haha, men vafan. Det där var ju under min nivå till och med! :D

    SvaraRadera
  2. Hoppet är inte ute för dig då :P

    SvaraRadera