2 mars 2009

Vill ha tillbaka magiska Edward

Fortf helt twilightbesatt. Lyssnade klart på new moon igår på ljudbok och har redan hört nästan halva eclipse. Kanske inte är lika fängslande när man inte har boken i handen eller så beror det på att jag läst recensioner som inte tyckte 2an och 3an var lika bra. Iaf är magin inte riktigt den samma.


Den otroliga charmigheten och lockelsen hos Edward som gjorde att man själv ville ha honom finns inte längre kvar. Just nu börjar jag mer störa mig på honom och hans kontrollbehov. Det känns lite som det skulle kunna börja med en svartsjuk kille innan han börjar misshandla sin tjej. Känns som lite varningstecken iaf.


Alla säger ju att 4an är bäst så just nu vill jag typ bara komma igenom de här för att få läsa 4an och se hur det slutar. Jag vill få tillbaka Edwardmagin som gör en helt förhäxad..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar