26 mars 2009

Desperat och villig av massa sexdrömmar

Igår somna jag tidigt för att jag inte hade något bättre att göra typ runt 21.15 efter att ha legat och läst en stund. Sov nästan 10 h. Dock hade jag en jäkla massa drömmar under natten bland annat massa sexdrömmar. Hade sex med grannen igen och en av mina andra grannar också tror jag. Jag var typ omättlig och fick orgasm efter orgasm och var fortf lika kåt och villig ha ha.


Ja ni kan ju tänka vad jag tänkte och ville ha när jag vaknade nån gång mitt i natten. Är ändå bara typ två veckor sedan jag fick något sist, men den orgasmen var å andra sidan helt fantastiskt. Fan att han va tvungen att dissa mig! Vill ha mer! Har vart på och kladdat på min granne idag också och försökt tigga till mig sex, men det går fortf åt helvete. Jag har ju dödat hans sexlust...enl honom.Får väl återkomma om ett år eller nåt...men det var ju faktiskt 2,5 månad sedan vi/han hade sex senast.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar