11 mars 2009

Allt gick perfekt och fick en helt underbar orgasm inatt!

Åh det blev verkligen helt perfa igår. Vart ju jäkligt nervös innan. Var helt stirrig och sprang runt och städade och donade ha ha. När han kom hit satt vi först ett tag och spelade tv-spel. Sedan åt vi chokladfondue och satt och snacka några timmar. Hur mysigt som helst. Så spännande att lära känna honom mer.


Tycker verkligen om honom mer och mer ju mer jag lär känna honom. Väldigt öppen, lätt att snacka med, charmig, rolig och inte mig emot så är han väldigt snygg och sexig också. Mums! När vi umgås känner jag verkligen inte av att han är tre år yngre. Vi har många liknande värderingar och han känns väldigt mogen till sättet så man liksom kan ha lite mer djupare diskussioner etc. Sedan är vi rätt olika vad gäller många andra saker, men det såna saker som det inte spelar så stor roll om man tycker olika om.


Han sov här igen. Va så mysigt. Han sa att han gilla att jag var så mysig av mig, vilket jag ofta själv tycker är ett problem för min mysiga sida tenderar att skrämma bort killar. Sa att han fick säga till om det blev för mycket, men han tyckte bara om det. Han verkar inte vara så lättskrämd av sig. Låg typ och snackade jag vet inte hur länge och gosade och jag fråga om han tyckte jag va konstig med alla skumma saker jag berättar. Han sa bara att i så fall var jag konstig på ett bra sätt tihi.


Ja sen hade vi ju lite sex med förstås. Vart väl sådär för han hade som sist lite besvär att hålla den uppe, vilket han förstås tyckte var väldigt jobbigt. Så jag försökte liksom tona ner det där lite och visa att jag inte brydde mig. Han sa att han trodde det berodde på kondomen, att den gjorde honom mindre känslig och att han inte är så känslig normalt. Tror kanske det kan ligga något i det och sedan är han rätt välutrustad, iaf på bredden, så det kan ju göra att den klämmer åt rätt mycket. Samtidigt tror jag det är mycket psykologiskt också. Vetskapen om att den är på och att det borde vara mindre skönt. Får testa med en grande nästa gång kanske.


Han smekte iaf mig till en helt underbar orgasm. De bästa jag haft på väldigt länge. Säkert mer än ett år sedan. Wow låg bara och log och det pirrade i hela kroppen efteråt. Var sådär lång och utdragen. Han har verkligen perfekt fingerkänsla. Ahh så det får han gärna göra om igen.


Så ja vi kommer väl ses igen. Har inget bestämt men han sa att han ville ses igen iaf och det vill ju jag med. Har lite mycket att göra nu bara, men det löser väl sig på ett eller annat sätt. Längtar!

2 kommentarer:

  1. Mjo låter som du har hittat en riktigt goo kille grattis :)

    SvaraRadera
  2. Jepp han är hur fin som helst. Och han verkar gilla mig. Otroligt men sant :P

    SvaraRadera