7 mars 2009

Sex med snygg trevlig kille - det finns hopp!!

Hade fest här igår och var egentligen inte alls pepp eftersom jag börjat få ont i halsen och vart supertrött hela dagen. Ville hellre sova tidigt och ligga och läsa breaking dawn :P Bestämde mig för att ge det en chans iaf och det var bra! Blev väldigt trevligt. Jag vart rätt full fast på ett bra sätt och sedan börja jag snacka med en kille och vi satt på mitt rum och snackade till typ 4 om allt möjligt. Verkligen supertrevligt!


Jag som börjat ge upp hoppet om att det skulle finnas intressanta killar he he. Mycket gemensamt och lättpratad, snygg och snygg kropp etc. Mums! Det enda "felet" va att han va yngre än vad jag hade velat.. 88a... suck.. men hade verkligen kunnat ta honom för äldre och hans ex va 24 och han ville inte ha yngre tjejer så känns ändå ok. I och med att han ändå va så trevlig etc känns det som att ja ja åldern är en siffra, men ja det tar emot. Men han var iaf 2 veckor äldre än min lillebror ha ha.


Vi satt och snacka tills vi nästan somna typ... när han började prata om att gå hem hångla jag upp honom, vilket han inte verkade ha något emot. Blev lite tafatta försök till sex men vi var för trötta för det hela. Sov 2-3 h och sedan gjorde vi ett nytt försök vilket gick bättre :P Ja det var mycket nice efter alla dåliga ligg och ointressanta och konstiga killar jag träffat senaste tiden. Vi bytte nr och han verkade vilja träffas igen men jag tänker inte ha några förväntingar. Jag är så trött på att bli besviken så vi får ju se vad som händer, men ja det kändes väldigt bra och det faktum att vi satt och snacka så länge och att vi verkligen lärde känna varandra rätt bra känns ju lovande.

2 kommentarer:

  1. Men så jävla typiskt tjejer! Ring han själv om du vill träffa honom igen! :p

    SvaraRadera
  2. Ha ha det ena utesluter väl inte det andra. Jag har inte sagt att jag inte kommer höra av mig utan mer att jag inte tänker förstora upp saker i förväg.

    SvaraRadera