9 mars 2009

Usch vad jag är trött på min livmodertapp

Den bråkar för jämnan med mig nu. Lättblödande. De sa det senast på gyn för några veckor sedan när jag var där för cytprov. Gjorde nån slags behandling för det i höstas, men det verkar inte gjort stor skillnad, men ev kunde man kanske göra om den.


Blir bara så irriterande när man får blödningar efter sex och ja det behöver inte änns vara penetrerande sex utan bara att få en orgasm. Man känner sig lagom sexig och det känns mindre kul att låta någon gå ner på en om man är orolig att det ev ska vara ofräscht där nere!


Lekte lite förut idag och nu märkte jag förstås att det var blod där nere igen.. Fan jag som vill va fin imorn. Är iaf nyvaxad nu :D


Blir för övrigt chokladfondue. Köpt hem mörk choklad med chili och en med hallon. Halsen känns mycket bättre än imorse, men hostar en del. Får se hur det känns imorn. Nu blir det nog att jag läser breaking dawn. Orkar inte plugga mer. Vill bara att det ska bli imorn kväll tihi..

4 kommentarer:

  1. Hugh, jag köpte också choklad med chilismak idag och usch...den var inte god. Du får den av mig ifall du vill;)kram Nilla i Wiwa

    SvaraRadera
  2. Den är väl lite speciell men jag har gjort chokladfondue med den tidigare och tycker den är god till det iaf.

    SvaraRadera
  3. chilichokladen är perfekt till rött vin.

    SvaraRadera
  4. He he nu är ju inte jag så vuxen att jag börjat uppskatta rödvin ännu, men ska komma ihåg det den dagen jag lärt mig ;-)

    SvaraRadera