9 mars 2009

Ska sjukdom stoppa morgondagens dejt?!

Fan min hals har bara blivit sämre. I fredags gjorde det ju ont när jag svalde och i lördags och igår hade jag sexig whiskeyröst och kunde knappt prata. Det kom bara fram lite väsande liksom he he. Men det var ju ett mindre problem. Igår kväll började det göra ont i halsen igen. Kunde knappt somna.


Mina lymfkörtlar på halsen är svullna och ömma som fan. Gör skitont när jag sväljer för det är så svullet och tjockt där och har börjat få torrhosta också. Fan det värsta jag vet är torrhosta.


Min kompis som jag tror jag fick skiten från sa att hennes halsproblem gått över efter nån dag och övergått i snuva. Hellre det liksom för det finns ju bra behandling mot det, med nässpray och slemlösande etc.


Ja iaf nu är jag förstås orolig för hur det ska bli med dejten imorn kväll. Har ju bestämt att han skulle komma hit då. Inte så kul och känna sig sjuk och osexig när man hostar och knappt kan prata och är helt svullen. Jävla skit! Snackade lite med honom på facebookchatten igår kväll, men nu vill jag liksom ses i verkligheten igen, men som jag mår just nu känns det inte så kul. 1,5 dygn kvar. Håll tummarna för att jag blir bättre till dess!

2 kommentarer:

  1. Tack det behövs nog!Har ju suttit och pluggat igår och idag oså skulle man se fram emot dejten, men nu kan jag knappt göra det ju!

    SvaraRadera