14 mars 2009

Glömde namnet på ett ligg

Jaha då har man vart ute ikväll. Kom precis hem. Vart så himla trött så var inte alls sugen på att gå ut, men så hade jag bestämt med en kompis och ville inte överge henne. Hade som mision att para ihop henne med någon så att jag skulle kunna dra utan att få dåligt samvete ha ha. Var först på korridorsfest där det bara fanns fula killar och massa tjejer. Drog vidare ut och där var det massa killar, men alla såg så himla unga ut och ingen som föll varken mig eller henne i smaken. Själv är jag ju inte ute efter något eftersom jag skall på dejt imorn då och vill se vad som händer med honom.


På vägen hem började av någon anledning fundera kring vilka jag haft sex med. Vet hur många det är, men lyckades liksom inte få ihop det med alla personer. Så nu när jag kom hem var jag tvungen att skriva ner alla på en lista, men ändå saknades ett namn. Fick lite panik då, men sedan klickade det till och jag mindes vem jag hade glömt. Tur det!


Nu blir det sängen och imorn em ska jag fika med G :D Ser fram emot det och hoppas det känns bra när vi ses. Min killkompis tycker jag är för på (det tycker han iofs alltid), fast jag tycker att jag verkligen försökt ta det lugnt, men men. Wish me luck!

6 kommentarer:

  1. Lycka till!Vad spelar det för roll om man glömmer ett namn eller två?

    SvaraRadera
  2. Nej egentligen gör det väl inget, men jag tycker jag är för ung för att börja glömma och inte så stort antal att jag inte skulle kunna lyckas komma ihåg alla

    SvaraRadera
  3. Vad gör man då om man inte vet namnet? Dvs inte har glömt det utan man har aldrig vetat det, är det värre?

    SvaraRadera
  4. Äh aså det handlar egentligen inte om att jag skulle skämmas över det hela eller så utan mer att jag blev störd av det. Jag vill komma ihåg

    SvaraRadera
  5. Herregud! Det är väl klart att man inte kommer ihåg namnet på alla gamla ligg, man har väl annat som ska ta plats i huvudet. Det spelar ju verkligen ingen roll om man glömt namnet på några, absolut inget att ha ångest över, eller ens fundera över.

    SvaraRadera
  6. Det beror väl på hur gammal man är och hur många de är. Jag stör mig inte på saken i sig att folk inte kommer ihåg namnen på alla. Utan mer för egen skull att jag störde mig när jag faktiskt försökte plocka fram dem

    SvaraRadera