9 feb. 2010

Saknaden tar aldrig slut

Usch nu gjorde det sådär ont i bröstet igen. Saknad.


Vill inte att det ska vara så här. Saknar.


Vill ha allt det underbara tillbaka. Känner mig inte hel utan dig.


Ja livet fortgår, men ingenting är det samma.


Varje minut, varje andetag längtar min kropp och själ efter dig.


Saknar din röst, ditt leende, din omfamning. Saknar allt som gjorde dig speciell, allt som gör att jag fortfarande älskar dig.


Saknar din omtanke, din kärlek och hur mycket du älskade mig.


För du älskade, men jag älskar fortfarande. Det är det som skiljer oss åt.


Saknar Dig i mitt liv. Mitt hjärta blöder.


Varför kunde inte jag få vara lika speciell för dig som du är för mig? Hur klarar du att leva utan mig?


Älskade älskling! Livet är inte det samma utan dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar