28 aug. 2009

Porrdrottning och slutty girlfriend

Vet att älsklingen kan vara lite svartsjuk av sig. Ja inte på nåt sätt så att det känns jobbigt för mig, det hade jag förstås aldrig pallat. Han vet att jag inte är den hämmade typen och varit singel i 2,5 år innan jag träffade honom. Men för det 1a så himla många killar är det inte och för det 2a så vet jag att han älskar sin slutty girlfriend när det väl kommer till kritan.


Vem skulle annars suga honom som en gudinna ;-) Har faktiskt fått många komplimanger för just det de senaste åren. En kille som tidigare tyckte avsugningar var överskattat tills jag kom in i bilden ;-) Det är någonting jag verkligen älskar att göra och speciellt när man får den uppskattning och reaktion man önskar då känner man sig som en porrdrottning i sängen.


Vem skulle skicka porriga mms till honom vid olämpliga tillfällen bara för att driva honom till vansinne.


Vem skulle överraska honom liggande på sängen i korsett, stay ups och högklackat. När jag ser hans överaskade min då vet jag att det överväger alla hans funderingar kring vad fan det är för tjej han träffat ;-) I slutändan är det bara en av alla anledningar till varför han älskar mig.

3 kommentarer:

  1. Korsett, stayups o högklackat... Hur många skulle inte gilla det, kan man bara undra? Härligt med tjejer som visar att de vill!/Hasse

    SvaraRadera
  2. Vet du inte att det finns kidnappare där ute som vill besudla din kropp!?

    SvaraRadera
  3. Jag tror det är fler killar som tycker om det än vad det är tjejer som gör sådana saker ;-)

    SvaraRadera