19 aug. 2009

Home sweet home

Gud så skönt det var att komma hem igår. Packade upp allt redan på kvällen och satt vid datorn mm. Härligt att kunna använda min egen dator och ha ständig tillgång till internet mm.


Kom inte i säng förrän runt 3, men ändå vaknade jag 9 imorse och kände mig pigg. Störande. Kollade på friidrotten hela fm. Sedan blev det frukost och en lång härlig dusch. Helt underbart!


På em tvätt och drog iväg och köpte årskort på träningsanläggningen och var och körde steppass. Första på 3,5 år sedan när jag skadade fötterna pga just step upen. Kommer va nojig som fan nu, men tänker att om jag tar det försiktigt och kör max ett pass i veckan och är lyhörd till om jag får problem skall det nog gå bra.


Funderar lite på vad jag ska göra med mina pengar som jag tjänat in i Norge nu. Är lite sugen på att köpa ett par MBT-sandaler som jag varit sugen på länge, men tyckt vart för dyrt (de kostar drygt 2000 kr). Men tror jag kommer ha god användning av dem i höst. Sedan blev det gymkort då som sagt. Tanken är sedan att resten ska gå till resor till darlingen under året alt till körkort. Mitt lämp går ut i år så borde verkligen ta tag i den där skiten. Blir bara så dyrt om jag ska ta körkortet helt på körskola...


Imorn har jag planer på lite mer shopping kanske, sedan blir det förstås lite VM och så ska jag göra mig het inför torsdagen är väl tanken också när jag ska åka till älsklingen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar