28 aug. 2009

Lappojken

Små saker kan betyda så mycket i ett förhållande. Min darling har en egenhet för sig att han brukar skriva små lappar till mig. Tycker det är himla gulligt, speciellt när man hittar dem vid rätt tillfälle.


Som i somras när jag var och tågluffade och blev sjuk så skulle jag rota i innerfacket på min väska efter en ipren. Då hittar jag en lapp som han lagt där en vecka tidigare som jag inte sett förrän då där det stod hur mycket han tycker om mig och hur han längtar till nästa gång vi ska ses osv. Åh så mycket den värmde när jag satt där risig och febrig och kände mig miserabel.


Nu i måndags när vi skilldes åt tog jag det himla hårt och blev ledsen. Ett snabbt farväl sedan blev han tvungen att gå och jag låg kvar i hans säng. Några timmar senare när jag också skulle åka så hittar jag en liten lapp på insidan av ytterdörren... "ÄLSKAR DIG! DIN xxxxxx"
Blev lite mer kär i honom och stoppade ner den i fickan. Några timmar senare när jag tog upp den på nytt såg jag baksidan "Glöm inte det..."


Han är för söt och gud vad jag tycker om min pojke!

1 kommentar: