19 aug. 2009

Kommer vara riktigt sexig imorgon!

Idag har jag varit och shoppat flera timmar. Nu när man har så mycket pengar sedan Norge. Brände 3500!! Mindre bra kanske, men den största delen av den summan gick på ett par MBT-sandaler för 2300 kr. Har varit sugen på dem i flera år, men inte tyckt att de var värde över 2000 kr. Ska bli spännande att testa dem i höst och se hur de är eller om man kastat 2000 i sjön.


MBT%20Sandal%20White.jpg


Utöver dem så blev det en bh med matchande trosor på HM, en annan bh och 3 par av mina favorittrosor från cubus. De är en uppenbar kopia av hanky panky men kostar bara 49 kr/st istället för 189 och är minst lika bra!! Love them! Har typ 15 par nu ;-)


bh.jpgtrosor.jpgcubusstring.jpg


Köpte också 2 schampo och ett balsam från schwartzkopf för 300 kr. Så nu har jag schampo för ett år typ :P Sedan slank det ner en mascara och nytt varmvax. Skall göra mig snygg för älsklingen när vi ses imorn mums. Är jag busig kanske jag skickar en bild till honom när vaxningen är klar tihi.

4 kommentarer:

  1. härliga undisar, hadde gärna sett kroppen i dom

    SvaraRadera
  2. hadde gärna sett kroppen i dom undisarna

    SvaraRadera
  3. hadde gärna sett kroppen i dom

    SvaraRadera
  4. Jo, men min darling har tyvärr ensamrätt på den saken

    SvaraRadera