20 aug. 2009

Död åt alla rökare

Död åt alla rökare!
Stod precis på stationen och väntade på mitt tåg då jag känner hur det bränner till på bröstet. Trodde först det var en getingoch blev livrädd. Är livrädd för sådana nämligen. Ser bara något svart nere i BHn som jag försöker vifta bort och då bränner det till på nytt och jag ser glöden och inser att det är aska som trillat ner i min urringning! Får till slut bort den och bränner sönder fingrarna på köpet. Min nya bh som jag köpte igår har flera hål i tyget och svarta fläckar. Bröstet gör fortf ont och BHn blir nog bara att slänga. Fan va helt kär i den och hade köpt matchande trosor. Argh vad förbannad jag är! Försökte se var ifrån askan kom men såg ingen rökare i närheten. Hade gärna bränt den personen på brösten/kuken och låtit han/hon betala en ny BH åt mig!

6 kommentarer:

  1. Nämen...rökare är också människor..................men inte lika länge ;-)Ett bättre sätt än att önska död åt alla rökare är att förbjuda rökning på ALLA allmänna platser.

    SvaraRadera
  2. hehe... lite fräckt o fimpa i urringningen :)

    SvaraRadera
  3. lr åtminstona att rökare använder vanliga askkoppar.. lol

    SvaraRadera
  4. Vete fan hur det hela gick till men helt plötsligt hade jag ju glödande aska innanför tröjan/BHn. Mindre trevligt när som sagt min precis nyinköpta BH blev förstörd och jag nu har flera brännsår på bröstet...

    SvaraRadera
  5. Jag har inte så stort problem med det annars, även om det såklart vore önskvärt att slippa röklukt överallt, men nu när jag fick både ekonomisk och fysisk skada av nån jävel som jag inte såg vem det var så klart jag blir förbannad.

    SvaraRadera
  6. Ja, hata rökare! De har förstört flera klädes plagg för mig och satt cigaretten nästan i ögat på mig de jävlarna.Dödsstraff!

    SvaraRadera