17 aug. 2009

Hatar att vara gnällig flickvän!

Nu sitter jag här irriterad. Både på honom och på mig själv. Hade tänkt hinna snacka med honom idag när jag har internet (vilket jag inte haft varje dag) och han börjar skolan imorn och antagligen kommer va rätt upptagen resten av veckan. Bara att han är så naiv så han inte inser hur mycket det kommer vara sedan...


Iaf snackade jag med honom för 2,5 h sedan då han sa att han skulle komma hem om en timme. Sitter här och väntar. Så kom en kille hit för en halvtimme sedan och ville låna internet (vårt usbmodem) och jag sa nej för att jag trodde han skulle höra av sig alldeles strax. Ringer upp och frågar vart han är och om han kommer snart eftersom andra vill ha internet. Säger att han åker hem nu.. men va fan nu har det gått en halvtimme. Och alldeles strax kommer min rumskompis hem och då passar det inte alls lika bra att snacka.


Argh blir så irriterad och förbannad. Hatar att vänta och blir less och tänker argh jag skiter i detta. Orkar inte med allt strul med förhållanden och jag hatar att vara sur och gnällig. Hatar att känna mig som den gnälliga flickvännen. Vill ge honom all frihet han behöver, men argh kunde liksom gjort något annat eller lånat ut nätet till de andra under tiden...


Nu blir jag bara lack och har ingen vidare lust att snacka med honom när han bara snackar massa skit.. Blä!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar