28 aug. 2009

Obekväma, konstiga sexupplevelser

Man kan väl minst sagt säga att vi haft lite otur de senaste gångerna vi haft sex.


Senaste sexet innan vi sågs i helgen var för några veckor sedan på mitt landställe. Sov vägg i vägg med min mamma och hennes sambo.. Om man änns kan kalla det vägg.. Jävla gipsvägg som dessutom är försedd med en skjutdörr mellan rummen. Man kan väl säga att man hör det mesta.
Vi var så nöjda med att vi lyckades ha så ljudlöst sex fram till efteråt när jag ligger med hans sats på magen och man typ jaha hur river man av toapapper ljudlöst..? Framför allt när det är ett hårt jäkla euroshopperpapper eller liknande som inte direkt är ljudlöst när man ska skrynkla/torka med det. Vart har man lambi när man behöver det. Det hela slutade med att vi båda låg och fnissade åt hela situationen iaf och funderade på vad de andra hört/tänkte ha ha.


Nåja efter 5,5 vecka ifrån varandra från detta tillfälle kommer jag till Jönköping dit han precis flyttat och ska se hans lägenhet för första gången. Tänkte att vi skulle inviga den lite fint... Väl där visar det sig att tjejen som hade lägh innan är där med sina föräldrar och flyttar hennes möbler som hon fått lämna kvar några dagar... Där rök vår ensamma tid..
Lägenheten är dock en tvåa så vi går in i sovrummet och stänger dörren som tyvärr inte gick att låsa. Blir en snabbis mot en av garderoberna med dem utanför som kan komma in när de vill + att det inte finns gardiner/persienner i rummet heller så vete fan vad grannarna såg heller. Härligt var det iaf, men vi skratta rätt gott åt det med över hur konstiga situationer vi hamnar i.


Efter min incident med den glödande askan på bröstet (se tidigare inlägg) fick jag ju flera små brännsår på bröstet som ömmade hela helgen och pajade en del innan han kom ihåg att inte ta där (jag som annars älskar just allt som har med brösten att göra under sex).


Mycket som gått emot oss på sexfronten det senaste. Tur att vi har det så grymt iaf. Mmm blir bara galen av hans kropp och tror aldrig jag varit så våt med någon tidigare. Underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar