27 okt. 2011

Reser bort

Tänkte bara skriva något kort och meddela att jag lever.
I måndags skrev han till mig på fb-chatten och jag bad honom sluta att ta kontakt med mig hela tiden. Iaf om han bara ska fråga om vädret och hur jag mår och sedan låtsas som om inget här hänt. Sa att jag skulle ta kontakt med honom när och om jag känner mig redo för att återuppta vår vänskap.

Känts skönt att inte ha honom lika ihärdigt efter mig så jag har kunnat koppla bort de tankarna lite iaf. Varit i skolan hela dagarna i veckan och tagit det lugnt på kvällarna. Ätit rätt bra utöver onyttigheterna. Håller på och packar nu. Ska till Linköping över helgen och Sthlm nästa så mycket på g just nu. Skönt att skingra tankarna. Läst mycket senaste veckorna och senaste har inte varit något undantag.

Fick tyvärr reda på att ett gammalt ragg kommer vara med i helgen.. Ah känner verkligen inte för att träffa fler killar som gjort mig besviken.. *suck* Ska försöka ha kul iaf och det lutar åt att det blir en del alkohol på lördag =)

Så behöver ni inte bli oroliga om jag inte skriver igen förrän på söndag.

PS längtar till måndag när jag ska klippa mig och färga håret =) Fint med uppfräschning och förnyelse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar