6 okt. 2011

16 h

Nu är det inte lång tid kvar.. och det har inte blivit bättre med nervositeten.. fan inte kul. Bjöd hit en kompis ikväll och delade på en flaska vin..dvs jag drack 2/3 och är rätt full. Packandet går sådär... Ger upp nu och tar det sista imorn. Ska man bara va borta en helg kan det knappast bli så illa eller...

Hittar inte det jag letar efter. Borstar tänderna och halkar snett och slår upp ett hål i tandköttet. Dags att ge upp. Blir min nya blå klänning i helgen iaf =)


Rapport kommer efter helgen. Får sova ruset av mig nu tror jag =P

4 kommentarer:

  1. Haha skön uppladdning! :D Nu ser vi bara fram emot helgens höjdpunkter: solning och badning idag på fredag, fylla imorrn, inlämning av skoluppgift på söndag sen jävlar ska vi få rapport av Marion på kvällen också! :D

    SvaraRadera
  2. Men hallååååååååå!? :D

    SvaraRadera
  3. *haha* Hon kanske är kvar där än =)

    /J

    SvaraRadera
  4. Inte var så otåliga killar. Kom hem halv ett inatt och vart i skolan hela dan idag.

    SvaraRadera