10 okt. 2011

Redogörelse för helgen

Ja nu väntar ju alla på en helgredogörelse. Finns så mycket att skriva och samtidigt inte. Kom hem halv ett inatt så har faktiskt inte kunnat skriva mycket tidigare än så här.

Fredagen började trevligt, men lite nervöst trevande. Ingen ville liksom ta det första steget ha ha samtidigt som det hela tiden hängde i luften =P Men ok 4 h tog det väl innan vi kysstes första gången tror jag =P Så det blev att vi handlade, lagade god mat och myste på soffan. Såg lite film mm.

Min vän P hade rått mig att gå lugnt fram... vi kan väl säga att det misslyckades =P Men å andra sidan så kan man ju säga att tekniskt sett var det ju vår tredje dejt he he.
Första sexet blev väl sådär. Det började bra med riktigt upphetsande förspel i soffan. Blir ju gärna ganska långdraget när man inte riktigt vet vad man vill... eller snarare när kroppen och huvudet inte riktigt samarbetar =P Ja iaf sedan när vi flyttade vidare till sovrummet börja jag bli smått fnissig och lyckades väl döda stämningen rätt bra genom att göra honom osäker. Fråga mig inte varför det blev så. Minns inte om vi börjat med vinet då, så kan nog inte skylla på det. Men kombination av vår skämtsamma stämning generellt och kanske lite nervositet jag vet inte.
I vart fall återupptog vi det hela lite senare på kvällen och hade det mycket bättre då =) Även om han inte lyckades få mig och komma och blev något frustrerad över det hela.

Hela fredagen vart så mysig stämning. Som efter man öppnat dammluckorna med den där första kyssen. Mycket kramande och pussande.

Lördag med lite morgonsex och frukost. Sedan fick vi underhålla hans kompis som skulle vara med och fira på kvällen. Tog en tur på stan och en fika. Trevligt. Sedan var vi förbi dem där festen skulle vara senare på kvällen. Skönt att man redan innan hade träffat några av de på festen eftersom jag vart lite nervös över att komma på nån stor fest och inte känna en jävel. Blir gärna lite blyg och obekväm då.

Under eftermiddagen kände jag som att det varit lite stelt mellan oss hela dagen. Eller mest som att jag gick runt och kramade och pussade på honom hela tiden och hela tiden var den som tog initiativ. Började noja som fan över att det kändes fel och att vi sedan skulle iväg på festen där alla andra kände varandra osv och såg en katastrof framför mig =( Blev lite ledsen en stund men han lovade mig att det inte var någon fara och lugnade mig.

Festen blev verkligen över förväntan. Vi blev bara 7 st sammanlagt varav tre st inkl mig var respektive så det blev inte bara jobbsnack mellan de andra 4. Skönt! Vi hamnade på varsin ände av bordet vilket i efterhand var väldigt bra när man tvingades bli mer självständig och vi var knappt inbegripna i samma samtal större delen av kvällen. Vinet och champagnen flödade och jag lyckades bonda rätt bra med stora delar av sällskapet =) Ju längre tiden gick desto mer blickar utbyttes mellan oss och händer som trevade efter varandra. Supermysig stämning =) Sådär som när man bara vill vara nära varandra =)

Därefter utgång men vid det laget var vi nog rätt osociala och hade mest ögon för varandra =P Men ok vi pratade en del med de andra med, men blev mycket pussande och sedan drog vi hem rätt tidigt. Lite hett fyllesex som med den mängden alkohol i kroppen inte lyckades ge något vidare avslut för endera parten =P Konstaterade på morgonen båda två att vi inte mindes riktigt hur vi somnade ha ha.

Han lyckades i vart fall efter god kommunikation mellan oss båda att slicka mig till en riktigt skön orgasm på morgonen och kände sig mycket nöjd över den prestationen =P Den hade jag längtat efter hela helgen och var rätt nöjd efter det jag med =)
Sedan under dagen såg vi lite film, lagade mer god mat och låg på soffan och myste innan vi skulle skiljas åt.

Har i princip redan bestämt att han kommer hit på fredag kväll =) Blir långhelg eftersom han är ledig lör-tis. Så får vi se hur det går med allt. Känner att vi har det jättefint ihop och jag gillar honom massor, men kanske inget himlastormande heller. Vill utforska detta mer. Den där lördagskvällen var så himla fin och då kändes det väldigt rätt. Har förstås tänkt på honom idag med, men kanske inte sådär oavbrutet och att det bara pirrar inombords.

5 kommentarer:

  1. Oj, kul att det gick bra =) Trodde det skulle va värsta katastrofen ju :p

    SvaraRadera
  2. Ja fast nu vet jag inte längre... för nu vet han inte längre om han vill komma.. vad fan sänder man ut för signaler?
    Om killen gillar en mer innan man ses än efteråt. Bra jobbat!

    SvaraRadera
  3. Det lät inte lika bra.

    Vad har hänt senaste dagarna då?

    SvaraRadera
  4. Orkar inte förklara allt just nu, men en del står i senaste inlägget.

    SvaraRadera
  5. Hoppas du blir lite piggare då, så du orkar förklara allt =)

    SvaraRadera